Luk nu rumpetten med jeres hjemmeværnsjokes
.. ( Gaaaaaab ) Og når I ved noget mere om hvad hjemmeværnet fortager sig og I har fået jeres egen mening, så vend tilbage
.. det er sjovt nok altid de samme jokes der kommer igen.. Synes måske I skulle gå i dybden og finde ud af hvad vi fortager os helt præcist når nu I er så glade for at snakke dårligt om det - uvidenhed er hvad jeg kalder det...
.. .. Vi har alle vores interessere og min er Hjemmeværnet..... En jokes er sjov i ny og næ.. Men hver gang der bliver nævnt noget HJV høvles det ned.. Ja der er P-vagter som jeg da også har min mening om.. også skidt mening.. Men de gør det.. af ordre fra politiet...
Vi kunne jo også hellere bruge politiet til at stå og diregere biler.. og så lade forbrydelse ske med god samvittighed... God idé...
Skal vi lade politiet bruge mange resurcer på at finde folk som er forsvundet.. døde som levende.. eller er det fornuftigt at vi bruger nogle folk som er uddannet inden for finsøgning af mennesker ( uddannet af politiet dem selv ( er selv een af dem ) vi gør det gratis og skal ikke have betalt frihed for det ( afspasering ). vi gør det i vores fritid fordi vi gerne vil hjælpe hvor vi kan.. .. igen kan politiet bruges andre steder hvis HJV hjælper til.. .. Jeg kan komme på mange ting.. Men gider egentlig ikke forklare mig.. Og I er også bedøvende ligeglade... Så fred være med det...
Vi kunne lave en tråd der hedder Debat om hjemmeværnet.. så I kan komme af med alle jeres jokes.. Thi hi...
Mange hilsner en gravid hormonfyldt tøs...