Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg har lige købt en magen til de to du linker til, det fungerer til UG på hobbybasis. Jeg er endda imponeret over hvor "stabil" eller "ikke-gyngende" den er, når man tager hårdt fat på en bolt i hævet stilling, da er den helt stabil.
jeg har en der er tilsvarende den dyre af dem der bliver linket til. og den er jeg udemærket tilfreds med til hobbybrug.vær opmærksom på at den dyre model er noget bredere en den billige og noget længere. og det er ikke fedt med en smal model hvis man kun har sidestøtteben på sin mc for så er det sku ikke sikkert den er så nemt at stille fra sig indtil man får spændt den fast
Citat fra: scar efter September 16, 2009, 10:43:30 amjeg har en der er tilsvarende den dyre af dem der bliver linket til. og den er jeg udemærket tilfreds med til hobbybrug.vær opmærksom på at den dyre model er noget bredere en den billige og noget længere. og det er ikke fedt med en smal model hvis man kun har sidestøtteben på sin mc for så er det sku ikke sikkert den er så nemt at stille fra sig indtil man får spændt den fast når den så først står der, er det rarere ikke at skulle række så langt ind over Jeg smider min på løfteren i stedet for støttebenet (selvom den faktisk kan stå der på sidestøttebenet.)
Hej Mester.Jeg har den fra Toolworld og den er som Scar siger lige 5 til 10 cm for smal men rigtig god til "hobby" brug. Hvis du Ofte arbejder ved "bænken" ville jeg foretrække en bredere bænk Hvis dit behov ikke er mere end en SV'er eller GSX'r ... så er den fra toolworld ok.Du er velkommen til at stikke hovedet forbi og se den i aktion
Citat fra: Banditten efter September 18, 2009, 08:05:01 pmHej Mester.Jeg har den fra Toolworld og den er som Scar siger lige 5 til 10 cm for smal men rigtig god til "hobby" brug. Hvis du Ofte arbejder ved "bænken" ville jeg foretrække en bredere bænk Hvis dit behov ikke er mere end en SV'er eller GSX'r ... så er den fra toolworld ok.Du er velkommen til at stikke hovedet forbi og se den i aktion Så er det fandme dig der er mester Kommer helt sikkert forbi og kigger på den, skal dog lige have et kandidat-forsvar overstået i næste uge før det formentlig bliver til mere leg. Men jeg smider en pm når det bliver aktuelt