Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hey snak for dig selv.....ellers tager jeg bare miniskørt på næste gang
Citat fra: Big G efter September 16, 2009, 10:57:33 amHey snak for dig selv..... jeg tager bare miniskørt på næste gang Noteret
Hey snak for dig selv..... jeg tager bare miniskørt på næste gang
Citat fra: B2 efter September 16, 2009, 11:21:21 amCitat fra: Big G efter September 16, 2009, 10:57:33 amHey snak for dig selv..... jeg tager bare miniskørt på næste gang Noteret nu du unfair at ændre på tidligere tekst
Citat fra: Olfert efter September 16, 2009, 12:08:54 pmGert i miniskørt nu stopper i fanme der står nu citar Scar...
Gert i miniskørt nu stopper i fanme
SVea med Burka...
Note til SVea... Tag burka på en anden gang
Citat fra: SVea efter September 15, 2009, 10:52:27 pmNote til SVea... Tag burka på en anden gang Eller burkini - det er også piv frækt!
Citat fra: scar efter September 16, 2009, 10:52:39 amdu burde nu bare være stolt af at have sånn nogle gode stænger svea det er vist ikke alle i forummet der kan prale med at have det Hey snak for dig selv.....ellers tager jeg bare miniskørt på næste gang (det var IKKE noget løfte )
du burde nu bare være stolt af at have sånn nogle gode stænger svea det er vist ikke alle i forummet der kan prale med at have det
Citat fra: SVea efter September 15, 2009, 10:52:27 pmNote til SVea... Tag burka på en anden gang Damn. Også her Er ikke på fjæsbogen - Svea, er du ikke en engel at sondere galleriet og fjerne eller i det mindste kraftigt airbrushe uheldige elementer?
Citat fra: rikke efter September 16, 2009, 06:20:04 pmCitat fra: SVea efter September 15, 2009, 10:52:27 pmNote til SVea... Tag burka på en anden gang Damn. Også her Er ikke på fjæsbogen - Svea, er du ikke en engel at sondere galleriet og fjerne eller i det mindste kraftigt airbrushe uheldige elementer? Bare rolig Rikke tror kun der er 1 billede og der kan man kun lige se dit ansigt.p.s man må ikke gemme sig for fotografen.