Skønt at blive glad fra morgenstunden af.... Ligger i kø som altid på køge bugt motorvejen... Bag mig ligger en æggeskal... Har han gjort i lang tid... pludselig og meget spontant trækker ( og dette mener jeg til fulde ) en fucking møgsæk ud foran mig uden blink og uden afstand Jeg kører i ydersporet.. Bliver nødt til at bremse kraftigt så æggeskallen også må bremse kraftigt... Bliver sgu irriteret på hende og giver hende en klapsalve og et par
for godt træk... Grrrrrrrr... Hun ser vel intet... Jeg ser i bakspejlet at æggeskallen gerne vil forbi, men der ligger biler i inderbanen så jeg kan ikke trække ind.. så trækker af naturlig refleks til højre så han kan passere.. Som jeg gør med alle MCister...
Og dælme om han ikke passerer i samme vognbane... Stort smil hos mig... Om det er lovligt eller ej, han gjore det og uden blink.. Han kører op på siden af møgsækken og laver tegn, og ja, hun endte med at måtte kører til siden.. Advarsel eller bøde.. lige meget.. hun blev nok rød om ørerne sådan at blive trukket ind... Thi hi...
Jeg er glad.. Den motorcykelbetjent får et