Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Tænker mere på hvilke børn der kunne komme ud af det
hmm jeg er (skabs)jyde og jeg kommer så hvis jeg kan, kan andre jyder sku også, SÅ let røven
Ja for faen - ellers er det sidste gang at vi arrangerer fest midt i landet og burde efterfølgende overveje at erklære SVrider en Kjøwenhavner-klub
Citat fra: skurkenfradallas efter September 08, 2009, 08:45:29 pmJa for faen - ellers er det sidste gang at vi arrangerer fest midt i landet og burde efterfølgende overveje at erklære SVrider en Kjøwenhavner-klub hvad fuck er der galt med at komme nordenfjords fra ? tænk tast tal Hep.Magen til bovlamhed skal man sg da lede længe efter.Nok har Jyderne et ry for at være sendrægtige, men det her slår sg selv den mest sejlivede anekdote om nordenfjordskebonderøves og andre halvø beboeres langsommelighed og sløvsind
Citat fra: Flemming L efter September 09, 2009, 12:06:54 pmCitat fra: skurkenfradallas efter September 08, 2009, 08:45:29 pmJa for faen - ellers er det sidste gang at vi arrangerer fest midt i landet og burde efterfølgende overveje at erklære SVrider en Kjøwenhavner-klub Hep.Magen til bovlamhed skal man sg da lede længe efter.Nok har Jyderne et ry for at være sendrægtige, men det her slår sg selv den mest sejlivede anekdote om nordenfjordskebonderøves og andre halvø beboeres langsommelighed og sløvsind Citat fra: claus 1000 exmc efter September 09, 2009, 12:13:41 pmhvad fuck er der galt med at komme nordenfjords fra ? Ik en skid, jeg er jo selv multietnisk dansker med masser af gener fossende rundt i Ålbæk.Men derfor kan jeg jo nok vælge ikke at være sløv
Citat fra: skurkenfradallas efter September 08, 2009, 08:45:29 pmJa for faen - ellers er det sidste gang at vi arrangerer fest midt i landet og burde efterfølgende overveje at erklære SVrider en Kjøwenhavner-klub Hep.Magen til bovlamhed skal man sg da lede længe efter.Nok har Jyderne et ry for at være sendrægtige, men det her slår sg selv den mest sejlivede anekdote om nordenfjordskebonderøves og andre halvø beboeres langsommelighed og sløvsind
hvad fuck er der galt med at komme nordenfjords fra ?
Citat fra: skurkenfradallas efter September 08, 2009, 08:45:29 pmJa for faen - ellers er det sidste gang at vi arrangerer fest midt i landet og burde efterfølgende overveje at erklære SVrider en Kjøwenhavner-klub HØRT!!!! Satme så!!!
nu er det jo sådan at fynboer og jyder gerne skal planlægge i forvejen for det ikke bryder deres vaner for meget 10 til 30 km 1 til 2 dages planlægning 30 til 50 km 3 til 6 dages planlægning 50 til 75 km 6 til 14 dages planlægning 75 til XXX puuhhhhhhh det er dybt uoverskuligt