Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Se at få meldt jer til sommerfesten og kom og fest med.Det er møg hyggeligtkig her: og få meldt jer på http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=12762.0
Ja det er sgu lidt sløjt....rykker dem jeg kender....
tør sku ikke tage singler med over til jer.....Luske og Nælz går helt i koma så.....
Citat fra: Big G efter September 07, 2009, 09:22:06 pmtør sku ikke tage singler med over til jer.....Luske og Nælz går helt i koma så..... Hvor fanden kom det lige fra ?? og hvorfor skal jeg sættes i kategori med Niels ???
rykker i dem.....rykker for dem......rykker med dem.....Kun din fantasi, SVea, sætter grænsen.tør sku ikke tage singler med over til jer.....Luske og Nælz går helt i koma så.....
Citat fra: Big G efter September 07, 2009, 09:22:06 pmrykker i dem.....rykker for dem......rykker med dem.....Kun din fantasi, SVea, sætter grænsen.tør sku ikke tage singler med over til jer.....Luske og Nælz går helt i koma så..... Det er sgu da derfor du skal tage singlefyrene med for fanden da...
Citat fra: SVea efter September 08, 2009, 07:38:06 amCitat fra: Big G efter September 07, 2009, 09:22:06 pmrykker i dem.....rykker for dem......rykker med dem.....Kun din fantasi, SVea, sætter grænsen.tør sku ikke tage singler med over til jer.....Luske og Nælz går helt i koma så..... Det er sgu da derfor du skal tage singlefyrene med for fanden da... gode spildte kræfter.....havde du ikke værge med måske
Hvor fanden kom det lige fra ?? og hvorfor skal jeg sættes i kategori med Niels ???
Citat fra: Luske efter September 07, 2009, 10:21:01 pmHvor fanden kom det lige fra ?? og hvorfor skal jeg sættes i kategori med Niels ??? Hellere kategori end sovepose, ikke??
Citat fra: NielSV650 efter September 08, 2009, 11:15:58 amCitat fra: Luske efter September 07, 2009, 10:21:01 pmHvor fanden kom det lige fra ?? og hvorfor skal jeg sættes i kategori med Niels ??? Hellere kategori end sovepose, ikke?? Good one Nelly