Jeg havde fandeme håbet at det ikke blev mig der skulle skrive dette
Scenariet var som følgende :
Fredag morgen, der var kommet en let byge, og B2 havde travlt med at komme på motorvejen (ved Rønnede), så han kunne undgå det vand der var på vej ind.
For at komme på tilkørslen skal man dreje 90 grader til højre, og asfalten er ikke den bedste.
Kom blæsende i vanligt tempo, bremsede lidt mere ned end normalt og lagde SVinet ind i svinget.
Lidt ud over siden, og mellemgas ind i svinget, og alt var som det plejer.
I udgangen lagde jeg gas på, og fæstede blikket på to biler 50 m foran.
Then shit happend
Røven kom ud, og snart kunne der ikke kontrastyres mere.
Vinklen på kørselsretningen kom irriterende nær 90 grader, inden bagdækket fik fat igen, hermed var en highside igang
Da det skete mente SVinet at det var tid til at ejecte B2.
Ved udskridningens start var farten ca 70 Km/t
HjelmJag lavede en halv forlæns kolbøtte i luften og landede på ryggen.
Første kontaktpunkt var venstre hofte, derefter venstre albue, så resten af ryggen, og til sidst kom hjelmen i asfalten.
Det brag glemmer jeg ALDRIG
Men min dejlige plastikgryde (Caberg Justisimo) holdt og skummet gjorde at jeg slap totalt uskadt i den afdeling
Status : Kasseret
JakkeJakken er en Berik (model ??) og viser tydelige tegn på kontakt, med slibende underlag, men kunne have stået for meget meget mere, så også høje karakterere her
Syninger og indvendige beskyttelser har fået en del stryg.
Status : Kasseret
BukserDet var med nogen ængstelse at jeg kikkede ned af mig selv, da jag var kommet på benene igen.
Frygten viste sig totalt ubegrundet, for nok var der slidt lidt små huller i stoffet, men hvert eneste sted, sad der dejlig gul kevlar og så hel ud.
Hvert ENESTE sted der er spor af kontakt med asfalten er der kevlar bagved.
Det fortæller lidt om at der er tænkt grundigt over placeringen af materialet
Status : Kasseret
Draggin Jeans HOLDER ! ! HandskerSlap uskadt, da de aldrig var i kontakt med afslaten
StøvlerMine gode gamle Frank Thomas, blev slebet godt, men modstod også angrebet fint.
Status : Kasseret
SVinetKnækket koblingsgreb og geapedal.
Fodhvileren er slebet med til halv længde.
PLasten for og bag er blevet slebet lidt med korn 10, men det bliver spartlet ud til vinter.
En STOR tak til de nymonterede LSJ styrtknopper !
Uden dem var både tank og motor ikke sluppet uskadt
Status : Til rep.
B2Let forstuvet håndled, hudafskrabning (opstået inde i jakken) på dne ene albue, og så en god røvfuld blå mærker.
Her dagen derpå gør hver eneste muskel ondt, men det er vist alt i alt billigt sluppet
Status : Glæder sig til at komme ud og køre igen
(flere billeder kommer)