Forfatter Emne: Beslag til sidekåber til min SV 650 S  (Læst 2903 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

bloch89

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 6
Beslag til sidekåber til min SV 650 S
« Dato: September 03, 2009, 08:48:13 pm »
Jeg har købt en Suzuki SV 650 S årgang 2006, udover det har jeg også nogle kåber liggende så det kan blive en fuldkåbe model, men mangler beslag.
Nogle der har dem liggende ?? Eller ved hvor man kan købe dem uden at købe et helt sæt med selve kåberne ???
Eller nogle der kan fremstille dem for en skilling ??

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Beslag til sidekåber til min SV 650 S
« Svar #1 Dato: September 04, 2009, 10:18:26 am »
Du skal nok ud i at få dem fremstillet. Spørgsmålet har været oppe og vende -endda ift. kåber til den nye maskine, uden at der var nogen som kom med et brugbart svar. Ved du hvilket fabrikat kåberne er? Poly, TCP etc. etc. Der findes flere forskellige modeller som har forskellige beslag.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

bloch89

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 6
Re: Beslag til sidekåber til min SV 650 S
« Svar #2 Dato: September 04, 2009, 10:28:32 am »
Du skal nok ud i at få dem fremstillet. Spørgsmålet har været oppe og vende -endda ift. kåber til den nye maskine, uden at der var nogen som kom med et brugbart svar. Ved du hvilket fabrikat kåberne er? Poly, TCP etc. etc. Der findes flere forskellige modeller som har forskellige beslag.

Jeg fundet frem til at det er org. kåber.. Der står hvertfald Suzuki international GmbH på et klistermærke på bagsiden af dem :)

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Beslag til sidekåber til min SV 650 S
« Svar #3 Dato: September 04, 2009, 01:36:39 pm »
Du skal nok ud i at få dem fremstillet. Spørgsmålet har været oppe og vende -endda ift. kåber til den nye maskine, uden at der var nogen som kom med et brugbart svar. Ved du hvilket fabrikat kåberne er? Poly, TCP etc. etc. Der findes flere forskellige modeller som har forskellige beslag.

Jeg fundet frem til at det er org. kåber.. Der står hvertfald Suzuki international GmbH på et klistermærke på bagsiden af dem :)

OK... Har du mulighed for at tage et billede eller finde et der ligner? De "originalkåber" som Suzuki sælger til K3+ modellerne laves af TCP Aerodynamics men sælges som "originaludstyr". jeg tænker bare at hvis det også er tilfældet med dine kåbedele, så ville det måske være værd at tale med dem.

Det nedenstående billede er med TCP underkåber - sakset fra TCP's hjemmeside...

http://www.tcpsa.com/
« Senest Redigeret: September 04, 2009, 01:40:26 pm af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

bloch89

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 6
Re: Beslag til sidekåber til min SV 650 S
« Svar #4 Dato: September 05, 2009, 11:13:58 am »
Skal nok lige få taget nogle billeder af dem, vil også gerne undersøge om der er nogle der har muligheden for at lave noget custom beslag til mig for en skilling :) ??

bloch89

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 6
Re: Beslag til sidekåber til min SV 650 S
« Svar #5 Dato: September 06, 2009, 01:44:42 pm »
Har fundet frem til at det er TCP kåber, dem som du linker til..
Nogle der kan lave det beslag for noget guld ??
Eller et sted hvor man kan købe det til fornuftige priser ??

-K7-

  • Benjamin
  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 68
Re: Beslag til sidekåber til min SV 650 S
« Svar #6 Dato: September 06, 2009, 02:18:48 pm »
jeg lytter lige med her, jeg kommer nok til og mangle 2 beslag til min originalkåbe fra tcp også..

bloch89

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 6
Re: Beslag til sidekåber til min SV 650 S
« Svar #7 Dato: September 06, 2009, 04:45:38 pm »
Jeg har snakket med en forhandler, han skal have 1000kr. for beslag, men har det kan lade sig gøre selv at fremstille det hvis man har værktøjet..
Men du må endelig sige til hvis du finder en der kan lave det, så vil jeg nok gerne have et sæt med :)

-K7-

  • Benjamin
  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 68
Re: Beslag til sidekåber til min SV 650 S
« Svar #8 Dato: September 06, 2009, 05:22:38 pm »
hvad er det for en forhandler?? man må kunne prutte lidt med ham når vi er 2 der skal have.. skal du have alle beslagene til kåben, til begge sider?

bloch89

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 6
Re: Beslag til sidekåber til min SV 650 S
« Svar #9 Dato: September 06, 2009, 07:38:28 pm »
hvad er det for en forhandler?? man må kunne prutte lidt med ham når vi er 2 der skal have.. skal du have alle beslagene til kåben, til begge sider?

Enghavemotor :) Tvivler godt nok på at vi kan få ham længere ned i pris, synes tilgengæld at 1000kr er en del at smide for beslag kun  :wink:
Du kender ingen/ har hørt om nogen der kan lave beslag ??
Tror måske jeg kan skaffe mål/tegninger på det..

-K7-

  • Benjamin
  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 68
Re: Beslag til sidekåber til min SV 650 S
« Svar #10 Dato: September 07, 2009, 05:51:57 pm »
hvad er det for en forhandler?? man må kunne prutte lidt med ham når vi er 2 der skal have.. skal du have alle beslagene til kåben, til begge sider?

Enghavemotor :) Tvivler godt nok på at vi kan få ham længere ned i pris, synes tilgengæld at 1000kr er en del at smide for beslag kun  :wink:
Du kender ingen/ har hørt om nogen der kan lave beslag ??
Tror måske jeg kan skaffe mål/tegninger på det..

Okay, det ville være ret nemt at køre forbi der og hente beslagene, for mig i hvert fald.. hmm, jeg kender måske en som kender en, og jeg kan også godt skaffe målene, jeg kan bare pille mine beslag af på højre side, de er intakte! jeg kan finde ud af det i aften om det er noget han kan fikse.. sender dig lige en pm med mit nummer i..