Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: MajseCitat fra: Moolex(Christian)kigger absolut også forbi..Skal lige siges at der skal slås om det søde.. Sten - saks - papir.. Jeg kører MC for jeg har lige vundet ( Du havde papir og jeg saks ).. Du tager bilen.. Hi hi.. vi ses rødder..MajseDen evige slåskamp... I må da lige have jer en til.
Citat fra: Moolex(Christian)kigger absolut også forbi..Skal lige siges at der skal slås om det søde.. Sten - saks - papir.. Jeg kører MC for jeg har lige vundet ( Du havde papir og jeg saks ).. Du tager bilen.. Hi hi.. vi ses rødder..Majse
kigger absolut også forbi..
Citat fra: FrenoCitat fra: MajseCitat fra: Moolex(Christian)kigger absolut også forbi..Skal lige siges at der skal slås om det søde.. Sten - saks - papir.. Jeg kører MC for jeg har lige vundet ( Du havde papir og jeg saks ).. Du tager bilen.. Hi hi.. vi ses rødder..MajseDen evige slåskamp... I må da lige have jer en til. Lyder som en god ide.. Jeg beholder SV-eren.. Moolex ønsker sig en Buza... Nogen der har lyst til at splejse...
Ville du ikke have dig en gs500e... :p
godt vejr = jeg er med
Hvad vej har i tænkt jer at køre da? For så kan jeg bare mødes med jer, på vejen derned.