Damn jeg var tæt på at parkere Svinet i siden på en dødsyg Passat her til morgen
Kommer kørende mod nord ad Vordingborgvejen og i Dalby kommer jeg til at ligge bag en stor lastbil
, den skal så dreje til højre ad en sidevej, og jeg venter med at overhale til han begynder at svinge, i det samme jeg overhaler dytter lastbilen rimeligt overbevisende, og til min forargelse er der en ko
som i det samme drejer til venstre ud fra sidevejen, resultat hun får først en overbevisende DYYYYTT(fra lastbilen) og derefter mig som sigter på hendes sidedør med svinet...
Jeg skal lige love for at hun vågnede da hun opdagede konsekvensen af sin tåbelige handling, er du gal hun så skræmt ud(tror sgu der kom lidt tis i trussen hos hende)
mest imponerende var det at hun både afbrød sit sving og bremsede og speedede op igen.
Til mit held havde jeg luret faren inden jeg overhalede, så øret var ikke vredet i bund, og da jeg havde fulgt lastbilen var min hastighed på den flinke side af fartgrænsen, så jeg havde ingen problemer med at bremse ned.
Denne historie håber jeg kan bruges, som en reminder i trafikken når i selv er derude, husk ALLE bilister er ude på at slå jer ihjel, når i mindst venter det.
Mvh Gud som ikke er synderligt imponeret over kvindelige bilister