Forfatter Emne: Tæt på  (Læst 3136 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Tæt på
« Dato: August 28, 2009, 05:11:22 pm »
Damn jeg var tæt på at parkere Svinet i siden på en dødsyg Passat her til morgen :dead: :dead:

Kommer kørende mod nord ad Vordingborgvejen og i Dalby kommer jeg til at ligge bag en stor lastbil :whatever:, den skal så dreje til højre ad en sidevej, og jeg venter med at overhale til han begynder at svinge, i det samme jeg overhaler dytter lastbilen rimeligt overbevisende, og til min forargelse er der en ko :tie: som i det samme drejer til venstre ud fra sidevejen, resultat hun får først en overbevisende DYYYYTT(fra lastbilen) og derefter mig som sigter på hendes sidedør med svinet... :club: :club: :club: 
Jeg skal lige love for at hun vågnede da hun opdagede konsekvensen af sin tåbelige handling, er du gal hun så skræmt ud(tror sgu der kom lidt tis i trussen hos hende) :twisted: :twisted: :twisted: mest imponerende var det at hun både afbrød sit sving og bremsede og speedede op igen.

Til mit held havde jeg luret faren inden jeg overhalede, så øret var ikke vredet i bund, og da jeg havde fulgt lastbilen var min hastighed på den flinke side af fartgrænsen, så jeg havde ingen problemer med at bremse ned.

Denne historie håber jeg kan bruges, som en reminder i trafikken når i selv er derude, husk ALLE bilister er ude på at slå jer ihjel, når i mindst venter det.

Mvh Gud som ikke er synderligt imponeret over kvindelige bilister

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Tæt på
« Svar #1 Dato: August 28, 2009, 05:23:51 pm »
Phew, godt der ikke skete noget med en fin Passat!
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: August 28, 2009, 05:33:30 pm »
Det er endda ret tidligt i teoriundervisningen at man lærer om "frit udsyn"... men nuvel. Man bliver jo hurtig rutineret bilist.  :hand:
Heldigt der ikke skete dig noget.
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

CooN

• Søndagskører
  • **
« Svar #3 Dato: August 28, 2009, 05:45:47 pm »
"Husk ALLE bilister er ude på at slå jer ihjel, når i mindst venter det."

Hehe sådan føltes det ihvertfald tit, sjældent man triller en tur uden at sku lave akrobatiske øvelser for at bevare livet.  :brok:

tasman7

• Plastikrocker
« Svar #4 Dato: August 28, 2009, 06:22:15 pm »
"Husk ALLE bilister er ude på at slå jer ihjel, når i mindst venter det."

Hehe sådan føltes det ihvertfald tit, sjældent man triller en tur uden at sku lave akrobatiske øvelser for at bevare livet.   :brok:

det er det bilerne er til for...: at holde os mcister vågne så vi altid lige er på vippet. og ja, osse til at køre for langsomt foran os på veje man ikke kan overhale på  :hand: :innocent:
AGV Dream Time 73/2500.... bedste hjelm der findes:-D

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #5 Dato: August 28, 2009, 07:48:52 pm »
så var du vel også frisk resten af formiddagen  :shock:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #6 Dato: August 28, 2009, 08:15:40 pm »
naaah men det er jeg sikker på at hun var....

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #7 Dato: August 28, 2009, 10:37:29 pm »
Det er endda ret tidligt i teoriundervisningen at man lærer om "frit udsyn"... men nuvel. Man bliver jo hurtig rutineret bilist.  :hand:
Heldigt der ikke skete dig noget.

Ja.
Ællel bælle... jeg vil næsten mene at du selv er ude om den der, Christian  :|
Hvis jeg holdt og skulle til venstre på en vejbane med ét spor i hver retning ville jeg også køre, hvis køretøjet på min venstre side drejede til højre af den vej jeg holdt på.
Hvis nu damen havde holdt 180 grader modsat og drejet til højre imod dig, havde hun slet ikke krydset din bane, og du havde sikkert også set hende allerede inden du begyndte at trække uden om den svingende lastbil.  Lå du iøvrigt tæt på siden du ikke så damen forsvinde ud foran lastbilen??

LALALA

Godnat!  :-)
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #8 Dato: August 28, 2009, 10:57:53 pm »

Ja.
Ællel bælle... jeg vil næsten mene at du selv er ude om den der, Christian  :|
Hvis jeg holdt og skulle til venstre på en vejbane med ét spor i hver retning ville jeg også køre, hvis køretøjet på min venstre side drejede til højre af den vej jeg holdt på.

og så var det dig der ville havde lagt en dej i trussen, du må dælme da ikke køre ud når du ikke er sikker på at der kommer tværgående trafik!!!
Hvis nu damen havde holdt 180 grader modsat og drejet til højre imod dig, havde hun slet ikke krydset din bane, og du havde sikkert også set hende allerede inden du begyndte at trække uden om den svingende lastbil.
jep men det er jo heller ikke problemet
  Lå du iøvrigt tæt på siden du ikke så damen forsvinde ud foran lastbilen??
nix for idet at lastbilen bremser lægger jeg mig tættere på, ca. en 45grader med et par meters afstand, ud for det venstre baghjørne, klar til at passere den..  så  jeg ser slet ikke noget sidevejstrafik(fra højre self, jeg har jo frit udsyn til venstre)

at det er min egen skyld kan jeg ikke lige få øje på..??

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #9 Dato: August 28, 2009, 11:26:15 pm »
Nej, mener også det er kvindens. Hun har ikke frit udsyn - hun tror bare ... Det er jo ikke meningen at Gud skal bremse helt op, fordi han tror kvinden kører ud. Han har jo i den grad forkørselsret.

Tidligere kørt:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

T. Brun

• Roadracer
« Svar #10 Dato: August 29, 2009, 09:30:10 am »
Mistede en kammerart på samme måde for 5 år siden i Gilleleje.
Det skete på en strækning inde i byen, hvor der var 2 vejbaner i hver retning og midterrabat.
Han trækker ud i yderste bane for at passere en bil, der svinger til højre.
Ud fra højre kommer der en golf, så han ramte forhjulet og trillede over frontklappen. Han kørte maks 50, men desværre landede han uheldigt og brækkede halsen.

R.I.P

Det kan godt være at bilisten har skylden og får frakendt kørtet, men det er ikke bilisten, der bliver straffet hårdest, det er min ven, hans famillie og vennerne.

Moralen er: at selv om at vi har retten på vores side, så kør som om at folk i madkasserne kun har et mål i livet, og det er at nakke os på 2 hjul.

T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #11 Dato: August 29, 2009, 10:37:34 am »
Moralen er: at selv om at vi har retten på vores side, så kør som om at folk i madkasserne kun har et mål i livet, og det er at nakke os på 2 hjul.

:thumbsup:

Tidligere kørt:

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #12 Dato: August 30, 2009, 09:19:03 am »
ja, vi lærer da at man skal være "til stede" når man kører, det kan hurtigt blive den sidste tur.
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #13 Dato: August 30, 2009, 10:46:52 pm »

:thumbsup:

:thumbsup: :thumbsup:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #14 Dato: August 31, 2009, 08:38:47 am »
havde selv en lille oplevelse med en kvindelig bilist...

enkelt sporet side vej ud til 2-sporet vej med lyssignal - jeg ligge mig klar til overhæling igennem svinget og i det jeg kommer ud i det yderste spor og sætte farten op trækker hun ud...
mange glemmer til tider at det er innerste spor der skal benyttes fra for det yderste
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::