Forfatter Emne: Nummerpladen er IKKE en bagskærm!  (Læst 4491 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Nummerpladen er IKKE en bagskærm!
« Dato: August 28, 2009, 10:31:25 am »
Ja... Så har klatten og jeg igen været på kant med loven i forbindelse med en mindre forseelse  :police:

Det viser sig til min store forundring at min nummerplade ikke er lodret nok  :angel: Det koster 500 kr... Og så skulle betjenten da også lige høre... Hvaaaa - hva' har 'en kosted? Hvor hurtigt kan den køre?

Sjovt nok skulle jeg lige til at sige at svaret kostede 500 kr - men han lod ikke til at have særligt meget humor  :lol:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Jess

• Gæst
Re: Nummerpladen er IKKE en bagskærm!
« Svar #1 Dato: August 28, 2009, 11:02:13 am »
Der var den så IGEN!!!!

Det lyder jo som om de ikke har andet at give sig til!

De stopper folk der ikke gør noget "forkert" istedet for at sætte kræfterne ind der hvor der er brug for dem. Har f.eks. selv lige haft indbrud, og det var der naturligvis ikke resurser til at komme ud og kigge på.

Det danske politi er en joke, de burde nødvendigvis opdrages lidt af amerikanerne!!!  :brok:

Claus m

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: August 28, 2009, 11:14:10 am »
Der var den så IGEN!!!!

Det lyder jo som om de ikke har andet at give sig til!

De stopper folk der ikke gør noget "forkert" istedet for at sætte kræfterne ind der hvor der er brug for dem. Har f.eks. selv lige haft indbrud, og det var der naturligvis ikke resurser til at komme ud og kigge på.

Det danske politi er en joke, de burde nødvendigvis opdrages lidt af amerikanerne!!!  :brok:

Ved jeg sgu ikke rigtigt, ville nødigt have stoppet en pistol helt op i snotten, bare fordi jeg bliver stoppet for at køre lidt for stærkt... :lipsrsealed: :lipsrsealed:
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

Jess

• Gæst
« Svar #3 Dato: August 28, 2009, 11:17:39 am »
Det gør de heller ikke, hvis man følger anvisningerne fra betjentene er de som regl også flinke

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #4 Dato: August 28, 2009, 12:26:00 pm »
Det gør de heller ikke, hvis man følger anvisningerne fra betjentene er de som regl også flinke.

Det er jo ikke betjentene der fejler noget, men den tilsyneladende dybt nødvendige omstrukturering af politikredse og regioner. Jeg tvivler, om nogen betjente selv synes det er blevet mere effektivt??

Altså igen et politisk spørgsmål, og ikke de enkelte stationer eller politi i al almindelig, der har trådt i spinaten mht. prioritering af resourcer. Når man har ét styk færdselspoliti kørende til at håndhæve færdselsloven (hvilket i den grad er nødvendigt grundet stigende stupiditet og ignorance i trafikken), ja så sætter man jo ikke dem til at opklare forbrydelser ... Det svarer jo til at tømrerne på byggepladsen begynder at udføre el-installationer, fordi man er lidt bagud på dette område.

Det vil være meget nemmere hvis folk begyndte at respektere lovene istedet for at gradbøje dem og sætte spørgsmål ved, hvorfor man ikke liige, det er da for åndsvagt eller det er der ingen mening i, eller det gør sgu da ikke noget ... etc.

8)

Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #5 Dato: August 28, 2009, 01:08:40 pm »
He he he... Sikke en debat! Der er jo altid flere facetter af en historie. Til min bør jeg nok tilføje at jeg selv tiltrak mig lidt opmærksomhed da jeg i en lang kø op til et lyskryds kørte mellem bilerne og passerede MC-betjenten for at komme foran. Det var ærligt talt min egen skyld og det er også derfor at jeg kun joker lidt med det. At han valgte kun at skrive mig for nummerpladen var nok billigt sluppet.

Jeg kan godt forholde mig til de frustrationer som er forbundet med at have haft indbrud og ikke se politiet rykke ud. men hvis tyvene ikke er der længere kan de kun bruge tåbeligt mange ressourcer på at samle fingeraftryk og erfare at tyvene bar handsker. Jeg håber (og ved - "desværre") at de bruger mange ressourcer på at finde hælerne og folk som køber hælervarer. Det er vel hvad de umiddelbart kan gøre ved det med mindre at man tager tyven på fersk gerning...?

Jeg købte en gang en studie-computer af en gammel soldaterkammerat til en af mine gode venner, overfører pengene via netbank og skriver tak for handlen. Efter at have haft den i et halvt år bliver jeg vækket af kriminalpolitiet som gerne vil se på min computer. Det får de lov til, den viser sig at være stjålet og jeg bliver sigtet for hæleri. Sigtelsen frafalder dog da jeg kan redegøre for at have handlet i god tro (prisen var ikke mistænkeligt lav, jeg hentede computeren hjemme hos ham selv hvor familien var på besøg og han havde en fin lejlighed på Østerbrogade og ellers så nogenlunde normal ud). Og så var han en ven til en god ven og jeg stolede derfor blindt på ham. Min ven endte i samme suppedas med sigtelse osv...

Hvis der er nogen som kunne tænke sig at se hvordan en dømt hæler ser ud så kan de få et kig her: ... for ikke at røvhullet skal lægge sag an for injurier må jeg hellere "moderere" min henvisning til hans usle facebook profil  :innocent:

Jeg spurgte politiet hvad jeg skulle gøre ift. de 5.000 kr. jeg havde betalt for en udtjent bærbar, men de sagde at han ikke var likvid og derfor ikke kunne betale selvom at jeg vandt en sag imod ham. Så de penge er tabt!  :club:

Nok om det... Politiet havde i hvert fald haft gang i en grundig efterforskning og nåede til bunds i den sag...

Det amerikanske politi er i mine øjne nogle magtliderlige psykopater som burde få inddraget deres strømpistoler... Hvis der er nogen som er uenige i den påstand finder jeg gerne et par videoeksempler... Det danske politi gør et fint arbejde med de midler de har og kæmper en ulige kamp i forhold til at den danske befolkning bliver mere og mere afvigende i forhold til deres respekt for loven, syn på egne friheder og mangel på respekt for andre mennesker og deres ejendom.

Der skal en kombination af holdningsændringer og moderat flere politiressourcer til for at ændre denne udvikling. Det kan ikke ske alene ved politimagt...
« Senest Redigeret: August 31, 2009, 11:29:12 am af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #6 Dato: August 28, 2009, 01:51:21 pm »

Det vil være meget nemmere hvis folk begyndte at respektere lovene istedet for at gradbøje dem og sætte spørgsmål ved, hvorfor man ikke liige, det er da for åndsvagt eller det er der ingen mening i, eller det gør sgu da ikke noget ... etc.

Hvilket sker den dag "JEG" ikke er vigtigere end alle de andre i trafikken = Aldrig i lille DK  :lmao:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #7 Dato: August 28, 2009, 01:59:01 pm »

Hvilket sker den dag "JEG" ikke er vigtigere end alle de andre i trafikken = Aldrig i lille DK  :lmao:

Well... I det mindste er vi ikke lige så slemme som i sydeuropa og ikke lige så kedelige som i Norge og Sverige  :D

pingo

• Sandt SVin
« Svar #8 Dato: August 29, 2009, 02:52:11 pm »
Hvis der er nogen som kunne tænke sig at se hvordan en dømt hæler ser ud så kan de få et kig her:  :loser:

Han ser sgu også alt for glat ud! Der MÅ være lusk med i spillet! :p
Anyway, hvor meget skæv var din nummerplade? Altså, sådan helt konkret? Har du ikke et før/efter-billede eller noget, for jeg er lidt nysgerrig :)
« Senest Redigeret: August 31, 2009, 12:27:59 pm af skurkenfradallas »
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

T. Brun

• Roadracer
« Svar #9 Dato: August 29, 2009, 02:56:22 pm »
Den må maks. være vinklet 30 grader i forhold til lodret.
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=5006.msg52362#msg52362
T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #10 Dato: August 29, 2009, 03:20:20 pm »
Hvis der er nogen som kunne tænke sig at se hvordan en dømt hæler ser ud så kan de få et kig her: http://www.facebook.com/profile.php?id=632860045

Han ser sgu også alt for glat ud! Der MÅ være lusk med i spillet! :p
Anyway, hvor meget skæv var din nummerplade? Altså, sådan helt konkret? Har du ikke et før/efter-billede eller noget, for jeg er lidt nysgerrig :)

Mjah, det er jo nok noget der ligner 45 grader...

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #11 Dato: August 30, 2009, 12:39:04 am »

Hvis der er nogen som kunne tænke sig at se hvordan en dømt hæler ser ud så kan de få et kig her:  :loser:

Ved ikke hvad jeg er mest paf over: At manden hedder Kudibal eller at han er ven med en masse af mine gamle medstuderende, nu læger...

medstuderende med fede computere måske..???   ;)
« Senest Redigeret: August 31, 2009, 12:28:15 pm af skurkenfradallas »

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #12 Dato: August 30, 2009, 09:11:54 am »
har mødt sædfarvet kvak på rådhuspladsen der kørte mellem bilerne, det var selvfølgelig ikke dig :hand:
er det ikke lige på kant med gældende lovgivning at hænge idioten ud ved navn? :huh: (ikke fordi han ikke fortjener det men hans straf er vel udstået og derfor ikke kan ligges ham til last.)
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #13 Dato: August 30, 2009, 01:44:30 pm »
har mødt sædfarvet kvak på rådhuspladsen der kørte mellem bilerne, det var selvfølgelig ikke dig :hand:
er det ikke lige på kant med gældende lovgivning at hænge idioten ud ved navn? :huh: (ikke fordi han ikke fortjener det men hans straf er vel udstået og derfor ikke kan ligges ham til last.)

Hvis han giver mig de 5000 han skylder mig så sletter jeg gerne posten ;-) Nu har jeg heller ikke skrevet hans navn nogen steder. Og hvis man er dømt for en forbrydelse så er det vel ikke ulovligt for andre at tale om. I det omfang at han var tiltalt/sigtet men ikke dømt - så havde det være en anden sag.

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
« Svar #14 Dato: August 30, 2009, 07:40:03 pm »
Hæ! KLasse med link - U cant hide in the Wild Wild West (www)

Kan se jeg har én fælles ven med svindleren - det skal da klart nævnes ved lejlighed. Han mener åbenbart ikke at hans "gode" ry (=rygte) er de 5.000 værd...så ingen medynk her.

Oplevede selv det samme med en mobil for flere år siden (de gad bare ikke gøre noget ved det, da teleselskabet var 1½ år bagud med spærring af IMEI's !!! Så den blev bare låst op igen, og så var dén ikke længere  :huh: fint for mig, men langt ude..).

God sladder er god sladder   :oops:
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3