Forfatter Emne: OT: Vis mig din hobby  (Læst 9633 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: OT: Vis mig din hobby
« Svar #45 Dato: September 01, 2009, 01:16:15 pm »
Hvad med svæveflyverklubben i Gørløse???
Ja, det er jo den der er suverænt tættest på min nuværende bopæl, men da der på Sjælland har været (jeg ved ikke om der stadigt er det) høje indmeldelsesgebyrer og lange ventetider på optagelse, så har jeg valgt at blive i de to ovennævnte klubber. Flyvestationens svæveflyveklub har haft et krav om at halvdelen skulle være militære medlemmer, så derfor skulle jeg i sin tid ikke stå på venteliste til den klub. 
Desuden bor mine forældre et par km fra vestkysten, og det har derfor været nærliggende at forblive medlem i en billig klub med meget fine forhold, som kunne give mig muligheden for at flyve en gang i mellem, nu hvor jeg ikke har haft så meget tid til det.

@Dommeren: Grunden til at jeg mest flyver motorsvæver er for at holde status, og fordi jeg kan gøre det uden nødvendigvis at være afhængig af andre.  Når engang jeg får bedre tid vil jeg mægtig gerne svæveflyve rigtigt igen.

I øvrigt så er min hobbies:
skiløb
dykning
håndbrygning
veteranbil
el-bas
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #46 Dato: September 01, 2009, 01:27:26 pm »
Søndag fik jeg så min nye hobby:
Waffe - 8 uger gammel, Yorkshire Terrier - Han
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #47 Dato: September 01, 2009, 01:57:09 pm »
er vel en fælles hobby for os alle=P

(teksten skulle ha være Motorcycles not for breakdancing!)

ud over biken... har jeg vel ikke de store hobbies - arbejder med computere så der går lidt af fritiden med det - enten spiller lidt world of warcraft, counterstrike... eller hjælper andre med de skønne problemer der dukker op  :mrgreen:

løber og styrketræner er vel også en hobby hvis man ikke ser det som selv tortur.
skal måske starte til noget kampsport
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #48 Dato: September 01, 2009, 03:31:55 pm »
Hvor det dog glæder mig, at der endnu ikke er nogen der har postet et billede af et røvsygt halstørklæde og et par fodboldstøvler  :loser: :loser: :loser:   :D :D :D
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Dommeren

• Sandt SVin
  • TLR
  • Bike: andet
« Svar #49 Dato: September 01, 2009, 04:02:58 pm »
Hvor det dog glæder mig, at der endnu ikke er nogen der har postet et billede af et røvsygt halstørklæde og et par fodboldstøvler  :loser: :loser: :loser:   :D :D :D

Det hører vel også til i pigernes tråd?

ANDERSHP

• Roadracer
« Svar #50 Dato: September 01, 2009, 04:37:08 pm »

Ja det værste man kunne tænke sig er vel en dag åbne døren og finde sit eget barn ligge der på trappen - gul og blå og råbe.....           BRØNDBY   :innocent:

Nej så længe de ikke kan jokke en V2'er ned i sådan en rund tingest er den sgu ikke særligt interessant.
Drengerøve har ingen alder!!

T. Brun

• Roadracer
« Svar #51 Dato: September 01, 2009, 05:50:14 pm »
Tja, min anden hobby må blive enduro på KTMen

Bruger en del tid med at udforske skovene i Sverige og self de lokale byggepladser  :innocent:
T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool

pingo

• Sandt SVin
« Svar #52 Dato: September 01, 2009, 10:22:34 pm »

Bruger en del tid med at udforske skovene i Sverige og self de lokale byggepladser  :innocent:

Det må da være et helvede uden lige at rense sådan en krabat, når den har været druknet i mudder?
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #53 Dato: September 01, 2009, 11:41:01 pm »
:lmao: :lmao: :lmao: Tæt på. Udover de trackdays jeg tar mig råd til, bruger jeg min tid på Faxetribunen sammen med familien. Og så er jeg fanme blevet lokket til at spille golf  :shock: Det fine ved de to fritidssysler, er at de kan kombineres med øl i rigelige mængder (og så får jeg heller ikke sidestik) :mrgreen: :mrgreen:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Sperik

• Sandt SVin
  • Leistung ist alles !
« Svar #54 Dato: September 02, 2009, 12:31:43 am »
Og så er jeg fanme blevet lokket til at spille golf

Det er faktisk et rigtigt fedt spil.
Når man rammer den lige i stjernen, og den siger ´siiing´, så er man bare Tiger Bjørn !
MEN efter junior har fået øje på farfars gamle golfsæt er det næsten ikke til at ´drive´ det fra ham og hans kammy´er.
Osse mig, har jeg forsøgt mig med, men fru altoverskyggende moder og alle hans kammy´er truer med korporlige bank, når jeg nærmer mig golfvognen.
Ikke engang en sølle eftermiddag kan jeg efterhånden tiltuske mig  :thumbsdown:

Jeg må desværre nøjes med motorsyslerne indtil snotnæsen flytter hjemmefra, eller håbe på et eller andet pigebarn snart får ændret på juniors opfattelse af virkelighedens verden  :innocent:

Der er jo (måske) andet græs end på golfbanen  :mrgreen:
« Senest Redigeret: September 02, 2009, 09:50:07 am af skurkenfradallas »
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #55 Dato: September 02, 2009, 09:51:44 am »
Og så er jeg fanme blevet lokket til at spille golf  :shock: Det fine ved de to fritidssysler, er at de kan kombineres med øl i rigelige mængder (og så får jeg heller ikke sidestik) :mrgreen: :mrgreen:

HAHA! Sidestik  :loser: 
Det hedder iøvrigt Snobbe-Krocket!  Især i Brøndby, kunne jeg forestille mig  :D
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

scar

• Sandt SVin
« Svar #56 Dato: September 02, 2009, 10:10:09 am »
forhelvede olfert. du ligner mest af alt en der er på vej ud for at stjæle de riges golfvogne og køller. :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:
nu med gixxer 1000k8:o)

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #57 Dato: September 02, 2009, 01:13:37 pm »
forhelvede olfert. du ligner mest af alt en der er på vej ud for at stjæle de riges golfvogne og køller. :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:
Aarrh, man holder måske ikke lige dresscode'en 100%  Men det er kun fordi jeg ikke kunne finde min Sixpence og de ternede snikers med tilhørende knæstrømper   :rolleyes:
Lidt værre var det i Sverige, hvor vi gik en runde kun iført shorts. Greenen er dejlig at gå på med bare tæer :mrgreen: den var nok ikke lige gået her i DK   8)
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

T. Brun

• Roadracer
« Svar #58 Dato: September 02, 2009, 01:23:43 pm »

Det må da være et helvede uden lige at rense sådan en krabat, når den har været druknet i mudder?

Jep, det tog ca. 2 timer at vaske den, og alligevel finder jeg fortsat aflejringer, når jeg får åbnet ind til et nyt sted.
Det skal også lige siges, at det tog 6 mand 1½ time at få den ud af mudderet den dag  :rant:
T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool

GreenDevil

• Plastikrocker
  • ZX-6 aka kællingen
« Svar #59 Dato: September 02, 2009, 10:22:13 pm »
Jeg samler på sten :p
Er vi ude i noget klatring, eller er det geologi?

Det er faktisk den italienske side af matterhorn på den passage der i gamle dage hed whympers chimmeny, dagen efter den faldt ned her for et par år siden.. Jeg måtte ikke få stenen med hjem i flyveren. Kæden startede metaldetektoren i security :/
Dont drive faster than your angels can fly - or outrun the devil!
Either one works.

Customløsninger af cykler sælges; speciale i tankbuler og ridser!
Pris: et komplet sæt læder incl. støvler og hjelm.