Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Larsot efter August 16, 2009, 10:16:14 pmCitat fra: Onkellas efter August 16, 2009, 11:25:16 amVille da bare være helt sikker på jeg forstod hvad han mente.Hmmm 650..... Rækte pengene ikke til de sidste 350cc.... Jeg har IKKE så travlt med at blive slået ihjel.Når man er hårdt ramt af finanskrisen,må man jo nøjes, så det blev en 650 , som begyndercykel er det også fint nok ,jeg mener at det er bedre at få noget erfaring, INDEN man køber noget vildt og voldsomt.En ny bilist køber jo heller ikke en Bugatti Veyron ,som sin første bil, vel.et kiloSVin er nu også en ganske god begynder cykel - bare man kan styre
Citat fra: Onkellas efter August 16, 2009, 11:25:16 amVille da bare være helt sikker på jeg forstod hvad han mente.Hmmm 650..... Rækte pengene ikke til de sidste 350cc.... Jeg har IKKE så travlt med at blive slået ihjel.Når man er hårdt ramt af finanskrisen,må man jo nøjes, så det blev en 650 , som begyndercykel er det også fint nok ,jeg mener at det er bedre at få noget erfaring, INDEN man køber noget vildt og voldsomt.En ny bilist køber jo heller ikke en Bugatti Veyron ,som sin første bil, vel.
Ville da bare være helt sikker på jeg forstod hvad han mente.Hmmm 650..... Rækte pengene ikke til de sidste 350cc....
Citat fra: blz efter August 17, 2009, 03:03:24 pmCitat fra: Larsot efter August 16, 2009, 10:16:14 pmCitat fra: Onkellas efter August 16, 2009, 11:25:16 amVille da bare være helt sikker på jeg forstod hvad han mente.Hmmm 650..... Rækte pengene ikke til de sidste 350cc.... Jeg har IKKE så travlt med at blive slået ihjel.Når man er hårdt ramt af finanskrisen,må man jo nøjes, så det blev en 650 , som begyndercykel er det også fint nok ,jeg mener at det er bedre at få noget erfaring, INDEN man køber noget vildt og voldsomt.En ny bilist køber jo heller ikke en Bugatti Veyron ,som sin første bil, vel.et kiloSVin er nu også en ganske god begynder cykel - bare man kan styre ... kan styre hvad? Må man ikke gokke når man kører på SVinet?
... kan styre hvad? Må man ikke gokke når man kører på SVinet?