Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
jeg kommer også derind, lige med undtagelse af tilfælde af skybrud. og jeg tar en hjælm med i str s.
Stevens MC har været så venliget at låne os 2 børnesæder til mcjeg regner med at sætte den ene på min egen mc - er der en anden der vil melde sig til miniput kørsel (dvs. under 135cm)vi skal hente dem sammen torsdagen eller fredagen før arangementet
Citat fra: blz efter August 11, 2009, 03:35:02 pmStevens MC har været så venliget at låne os 2 børnesæder til mcjeg regner med at sætte den ene på min egen mc - er der en anden der vil melde sig til miniput kørsel (dvs. under 135cm)vi skal hente dem sammen torsdagen eller fredagen før arangementetingen?
Tak Stevns kommer også hvis han kan slæbe sit korpus ud af sengen så tidligt om morgenen...
Citat fra: skurkenfradallas efter August 19, 2009, 11:04:40 amTak Stevns kommer også hvis han kan slæbe sit korpus ud af sengen så tidligt om morgenen...Jeg er ved at tude over situationen med Gixx... Så Skurk Baby, jeg vil nok gerne låne det bagsæde...
Citat fra: SVea efter August 20, 2009, 11:04:40 amCitat fra: skurkenfradallas efter August 19, 2009, 11:04:40 amTak Stevns kommer også hvis han kan slæbe sit korpus ud af sengen så tidligt om morgenen...Jeg er ved at tude over situationen med Gixx... Så Skurk Baby, jeg vil nok gerne låne det bagsæde...OK Så henter jeg dig 7.45 på lørdag...