Forfatter Emne: Takker for instruktionen :o))  (Læst 7387 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Takker for instruktionen :o))
« Svar #15 Dato: August 09, 2005, 05:54:35 pm »
Citat fra: SVea
Citat fra: Majse
Bongers - forstår godt du kører uden tøj ( MC- dragt ).. det gjore jeg igår.. og man har meget mere bevægelses frihed..


Og det holder også det danske sygehusvæsen igang. Og protese fabrikanterne går heller ikke konkurs.
Gud ved hvad Jason Watt synes om hans bevægelsesfrihed???

Sorry, kunne ikke lade være... Prøv at kigge på billederne igen af folk, der er styrtet uden den rette beklædning....

http://forum.svrider.dk/viewtopic.php?t=1109


Ved det godt... Det var også bare en engangsforteelse. ( staves det sådan ? ) tager dragt på fremover... :oops:  :oops:  :oops:

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Takker for instruktionen :o))
« Svar #16 Dato: August 09, 2005, 08:21:51 pm »
Citat fra: Majse
Bongers - forstår godt du kører uden tøj ( MC- dragt ).. det gjore jeg igår.. og man har meget mere bevægelses frihed.. Fedt..


Som evigt surt røvhul og sat gammelfar, vil jeg straks skynde mig at sige:
Citat fra: Gammelfar
Ufedt


Hvis du har meget mere bevægelsesfrihed uden dit udstyr på, er det så det rette grej du har??  :?:  :?:  :?
Bevares, jeg kan heller ikke nå min hjelmhylde med læderdragt på, men på cyklen har jeg ingen problemer med at lave de bevægelser der skal til, for at styre den ordenligt.
 [/u]
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Oxygen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 59
Re: Takker for instruktionen :o))
« Svar #17 Dato: August 09, 2005, 10:40:12 pm »
Citat fra: Majse
Igår var jeg ude og kører og jeg prøvede og trykke i styret som jeg fik fortalt af flere af jer.. og rigtig nok kunne jeg straks mærke at jeg havde meget mere kontrol over kørslen.. og nu slalommer jeg den uden om dæksler..  :lol:  Fedt og der skal ingen ting til.. Kanon't...

Nu glæder jeg mig til jeg skal endnu mere ud og kører og lege.. Før lørdag kørte jeg helst på store veje og helst ligeud.. nu vil jeg da hellere ud på de små veje.. og øve... Tak rødder...

Majse


Nej, der skal nemlig ingen ting til, men det kræver jo man gør det rigtigt. Jeg lærte godt nok af min kørelærer, at jeg skulle trykke på styret, men ikke at det kun er fremadrettede bevægelser der virker. Det er først senere jeg har fundet ud af hvor meget det betyder. (Ja, måske er jeg langsom  :D )

Vil lige tilføje en artikel, som har hjulpet mig rigtig meget. Den kan downloades her http://www.svrider.com/tips/ridingtips.htm

Den er rimelig lang og på engelsk, men synes den er værd at læse. Har i hvert fald hjulpet mig med at få rettet en del "fejl" i min kørsel...
Sort SV650SK1

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Takker for instruktionen :o))
« Svar #18 Dato: August 09, 2005, 11:28:21 pm »
Citat fra: SVea
Citat fra: Majse
Bongers - forstår godt du kører uden tøj ( MC- dragt ).. det gjore jeg igår.. og man har meget mere bevægelses frihed..


Og det holder også det danske sygehusvæsen igang. Og protese fabrikanterne går heller ikke konkurs.
Gud ved hvad Jason Watt synes om hans bevægelsesfrihed???

Sorry, kunne ikke lade være... Prøv at kigge på billederne igen af folk, der er styrtet uden den rette beklædning....

http://forum.svrider.dk/viewtopic.php?t=1109
SÅDAN SVea. :wink:
Der bakker jeg dig 200% op!!!!

For fanden da Majse :evil:  :evil:  :evil:  

FÅ NU FOR HELV... DET KLUNS PÅ!!! (også dig Bongers)

Citat fra: Majse


Ved det godt... Det var også bare en engangsforteelse. ( staves det sådan ? ) tager dragt på fremover... :oops:  :oops:  :oops:

Tsk tsk ja det er klar... :roll: :D  :D  :D
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Takker for instruktionen :o))
« Svar #19 Dato: August 10, 2005, 07:28:20 am »
Jannik, SVea og Niels:

TAK - det kan ikke siges for tit.
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Takker for instruktionen :o))
« Svar #20 Dato: August 10, 2005, 09:01:52 am »
Citat fra: Rubin
Jannik, SVea og Niels:

TAK - det kan ikke siges for tit.



Aghhhhhh, jeg skal nok tage dragt på fremover.. det var også alt for koldt alligevel..... Damn jeg skulle ikke have nævnt det... Seriøst jeg tager den på...  Det mener jeg...

Tak  :cry:  :cry:  :cry:

majse

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Takker for instruktionen :o))
« Svar #21 Dato: August 10, 2005, 09:20:53 am »
Citat fra: Jannik

FÅ NU FOR HELV... DET KLUNS PÅ!!! (også dig Bongers)


Det er en af dine kæpheste, hva? :) Jeg kan godt forstå det.. Vores eneste mulighed for passiv sikkerhed, er det udstyr vi tager på.. Det er altså ikke småting, der kan ske, hvis det går galt :(

Jeg tror i øvrigt, folk glor lidt, når jeg kommer på MZ'eren i fuldt Rukka-outfit :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Takker for instruktionen :o))
« Svar #22 Dato: August 10, 2005, 09:36:21 am »
Har fattet... :cry:  ( JEG GØR DET ALDRIG MERE )

Lad os droppe denne tråd... :lol:  :lol:

Majse

IzzNoGood

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 38
Takker for instruktionen :o))
« Svar #23 Dato: August 10, 2005, 10:45:16 am »
Ja, på med det rigtige udstyr.
Havde jeg tænkt sådan for 2 år siden, gik jeg ikke rundt og ventede på at skulle ind og opereres i benet igen, igen :)
SV650S, Ducati wannabe farven, fuldt Acrapovic system med titanium potte, BMC filter, tonet MRA Double Bouble, wilbers fjedre osv.

Havenissen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 500
  • Havenissernes Befrielsesfront
Takker for instruktionen :o))
« Svar #24 Dato: August 10, 2005, 11:06:25 am »
Det med udstyr er bare en spørgsmål om tankegang. Min far havde besøg af nogen amerikanske kolleger som da de så mit rygskjold sagde: "ooohhh cool, i did'nt know you could get body armor like that".

En anden gang blev jeg stoppet af en fyr da jeg var på vej hjem fra garagen, jeg havde rygskjoldet hængende på ryggen ude på jakken. Han spurgte hvad det var, og forklarede at han troede det var til en eller anden ekstrem sport og synes det så vildt sejt ud.

Desuden har elite soldaterne i starten af Blade Trinity MC rygskjold på, nok fordi en eller anden costume designer synes det så sejt ud.

Personligt kører jeg altid minimum med handsker, bukser, hjelm og jakke. Rygskjoldet kører jeg næsten altid med, dog har jeg en dårlig vane med ikke at tage det på når kæresten er passager.
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Takker for instruktionen :o))
« Svar #25 Dato: August 10, 2005, 11:27:17 am »
Jeg har det, heldigvis, på samme måde med min rygbeskytter som jeg har med sikkerhedsselen.. Det føles helt forkert, når man ikke har den på :)

Men men.. Mere hellig er jeg sgu heller ikke.. Jeg har da kørt uden at have alt udstyret på.. :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Anita

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 133
Re: Takker for instruktionen :o))
« Svar #26 Dato: August 10, 2005, 11:39:07 am »
Citat fra: Majse
Igår var jeg ude og kører og jeg prøvede og trykke i styret som jeg fik fortalt af flere af jer.. og rigtig nok kunne jeg straks mærke at jeg havde meget mere kontrol over kørslen.. og nu slalommer jeg den uden om dæksler..  :lol:  Fedt og der skal ingen ting til.. Kanon't...
Majse


"Trykke i styret" - skær det lige ud i pap.... - jeg vil også prøve...... :wink:
SV1000S K4

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Takker for instruktionen :o))
« Svar #27 Dato: August 10, 2005, 11:49:19 am »
Citat fra: Havenissen
Desuden har elite soldaterne i starten af Blade Trinity MC rygskjold på, nok fordi en eller anden costume designer synes det så sejt ud


Ungerne nede i min søns institution troede jeg var Ninja Turtle i min fritid, da jeg en dag kom med rygskjold på (Jeg nænnede ikke at briste deres illussion, så jeg løj og sagde, at jeg var den sky Turtle, man aldrig så på TV).... 8) 8) 8)

En af pigerne heroppe fra troede, at det var sådan en techno beklædningsgenstand. Hun mente engang at have set en fyr med rygskjold på diskotek IN  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Takker for instruktionen :o))
« Svar #28 Dato: August 10, 2005, 11:50:34 am »
Citat fra: junior
Det burde være noget alle skulle lære inden de fik MC kort   :)
og bare lige for at være på tværs så virker kontrastyring først over 40  :lol:

Pladderballe!
 Prøv at give styret et ordentlig gok i den den ene side ved 20 km - så skal du bare se løjer...!
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Takker for instruktionen :o))
« Svar #29 Dato: August 10, 2005, 11:53:27 am »
Citat fra: Havenissen

 Rygskjoldet kører jeg næsten altid med, dog har jeg en dårlig vane med ikke at tage det på når kæresten er passager.


Ja, nogen skal jo tage skraldet...! :shock:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson