Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ja, jeg kører med sportec M3 og har kørt en enkelt banedag med det og så kører jeg til og fra arbejde på motorvej. M3´erne slap ikke en eneste gang på banedagen og jeg har kørt ca. 4000 km med de dæk og der er nok det samme antal km tilbage i dem endnu. Så jeg er godt tilfreds med sportec M3.
Citat fra: René T efter August 09, 2009, 11:50:33 amJa, jeg kører med sportec M3 og har kørt en enkelt banedag med det og så kører jeg til og fra arbejde på motorvej. M3´erne slap ikke en eneste gang på banedagen og jeg har kørt ca. 4000 km med de dæk og der er nok det samme antal km tilbage i dem endnu. Så jeg er godt tilfreds med sportec M3.Hey Rene jeg er skam også godt tilfreds med dem, men savner lidt flere km på midten af dækket og stadig de bløde sider og har selv kørt 9500 km på dem.Så det er bare om det kunne betale sig at købe pilot road 2 i forhold til M3, for de koster næsten det samme ca. 1000-1100 kr. for et bagdæk.
Citat fra: skyggen efter August 09, 2009, 02:55:33 pmCitat fra: René T efter August 09, 2009, 11:50:33 amJa, jeg kører med sportec M3 og har kørt en enkelt banedag med det og så kører jeg til og fra arbejde på motorvej. M3´erne slap ikke en eneste gang på banedagen og jeg har kørt ca. 4000 km med de dæk og der er nok det samme antal km tilbage i dem endnu. Så jeg er godt tilfreds med sportec M3.Hey Rene jeg er skam også godt tilfreds med dem, men savner lidt flere km på midten af dækket og stadig de bløde sider og har selv kørt 9500 km på dem.Så det er bare om det kunne betale sig at købe pilot road 2 i forhold til M3, for de koster næsten det samme ca. 1000-1100 kr. for et bagdæk.Uden at vide det, så vil jeg tro at der er flere km i Pilot Road 2 end M3´erne fordi det ikke er et sports dæk men et sport/touring dæk.
Citat fra: René T efter August 09, 2009, 03:24:48 pmCitat fra: skyggen efter August 09, 2009, 02:55:33 pmCitat fra: René T efter August 09, 2009, 11:50:33 amJa, jeg kører med sportec M3 og har kørt en enkelt banedag med det og så kører jeg til og fra arbejde på motorvej. M3´erne slap ikke en eneste gang på banedagen og jeg har kørt ca. 4000 km med de dæk og der er nok det samme antal km tilbage i dem endnu. Så jeg er godt tilfreds med sportec M3.Hey Rene jeg er skam også godt tilfreds med dem, men savner lidt flere km på midten af dækket og stadig de bløde sider og har selv kørt 9500 km på dem.Så det er bare om det kunne betale sig at købe pilot road 2 i forhold til M3, for de koster næsten det samme ca. 1000-1100 kr. for et bagdæk.Uden at vide det, så vil jeg tro at der er flere km i Pilot Road 2 end M3´erne fordi det ikke er et sports dæk men et sport/touring dæk.Tror jeg bestiller pilot road 2 for der er jo pilot power på sidderne og power skulle jo være ligeså blødt el. blødere end M3.
Hey ville lige hører jeres meninger, Jeg skal have nyt bagdæk på men kan ikke bestemme mig, jeg kører på Metzeler sportec M3 og er glad for det men er begyndt at kører lidt mere motorvej så det blir lidt hurtiger slidt.Så hva skulle man vælge1: Metzeler sportec M3 ???????????????2: Michelin PILOTROAD 2 ???????????????
Har pilot road 2 og har kørt 3500km på det nu og det funger godt for mig. Har ligeværet til thy træf med 610km ligeud kørsel og der er IKKE snert af slid på midten.PS. Kan ikke mærke forskel på pilot road 2 og pilot sport i sving men det kan være mig og min kørsel.Er rigtig glad for det dæk.
Citat fra: pumper efter August 12, 2009, 03:19:59 pmHar pilot road 2 og har kørt 3500km på det nu og det funger godt for mig. Har ligeværet til thy træf med 610km ligeud kørsel og der er IKKE snert af slid på midten.PS. Kan ikke mærke forskel på pilot road 2 og pilot sport i sving men det kan være mig og min kørsel.Er rigtig glad for det dæk.Ja det kommer meget an på ens kørestil, jeg kører så mine Sportstec M3 slipper bag på, både ved acc. og nedbremsninger både i sving og ved ligeud kørsel, så er lidt spændt på om jeg kan omstille mig til et meget hårdt dæk ifht. Ellers må jeg jeg jo bare bestille et andet dæk. /