Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Batman efter September 01, 2009, 08:52:32 pmJeg ved at Fie herhjemme har noget rektal-stesolid liggende hun bruger til mig når jeg er for belastende. Skal jeg nappe sådan en med så klynkeriet ikke ødelægger musikken ????? Du er nu meget åben omkring jeres tilbøjeligheder der hjemme.
Jeg ved at Fie herhjemme har noget rektal-stesolid liggende hun bruger til mig når jeg er for belastende. Skal jeg nappe sådan en med så klynkeriet ikke ødelægger musikken ?????
OLE der er altså admins der MISBRUGER deres rettigheder !!!!! LORTEUNGE !!!!
Så er der klyx og lavement fra pigerne
synes godt nok det tegner til at blive en spændende fest og ikke mindst fornøjelig køretur der over
Er der en siddeplads til overs et sted?Jeg kan ikke tage SV'eren derover af forsikringshensyn.
Citat fra: Sajmon efter September 06, 2009, 09:48:58 pmEr der en siddeplads til overs et sted?Jeg kan ikke tage SV'eren derover af forsikringshensyn. bum-bum...?! som vejrudsigten ser ud lige nu, vil det jo regne lidt i weekenden, og i så fald kører jeg i bil. Der kan du godt få en plads. Men jeg tager en endelig beslutning onsdag aften, om det bliver det ene eller det andet.
Jeg har stadig plads i Yaris'en. Det kunne se sjovt ud med to store karle som NYG og Sajmon på bagsædet Kom glad - jeg bager kage!
Citat fra: nyg efter September 06, 2009, 11:27:29 pmCitat fra: Sajmon efter September 06, 2009, 09:48:58 pmEr der en siddeplads til overs et sted?Jeg kan ikke tage SV'eren derover af forsikringshensyn. bum-bum...?! som vejrudsigten ser ud lige nu, vil det jo regne lidt i weekenden, og i så fald kører jeg i bil. Der kan du godt få en plads. Men jeg tager en endelig beslutning onsdag aften, om det bliver det ene eller det andet.Fjong.