Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
la la la la ..(tror nok at de 2 andre pladser er optaget af Nikolaj og Batman)la la la ..
Fordi jeg havde ikke set den anden inden jeg oprettede min egen.
Citat fra: Jannik efter August 28, 2009, 06:21:49 amFordi jeg havde ikke set den anden inden jeg oprettede min egen. Fair nok min dreng... Den landlige duft du indånder hver dag, kan vel også gøre en lidt spøjs i hovedet
Kan forstå at Jannik er fyldt op dog
CitérKan forstå at Jannik er fyldt op dogEr der ikke en der gider at vende og tømme ham inden festen.....????
Citat fra: Batman efter September 01, 2009, 06:51:19 pmCitérKan forstå at Jannik er fyldt op dogEr der ikke en der gider at vende og tømme ham inden festen.....???? Den klarer Rikke og jeg!!!
Citat fra: SVea efter September 01, 2009, 07:37:02 pmCitat fra: Batman efter September 01, 2009, 06:51:19 pmCitérKan forstå at Jannik er fyldt op dogEr der ikke en der gider at vende og tømme ham inden festen.....???? Den klarer Rikke og jeg!!! Ahr pis os..... Nu skal jeg høre på ham prale every fucking dag frem til d. 12....... Tak, SKIDE TAK.....
Citat fra: SVea efter September 01, 2009, 07:37:02 pmCitat fra: Batman efter September 01, 2009, 06:51:19 pmCitérKan forstå at Jannik er fyldt op dogEr der ikke en der gider at vende og tømme ham inden festen.....???? Den klarer Rikke og jeg!!! Så er der klyx og lavement fra pigerne
Jeg ved at Fie herhjemme har noget rektal-stesolid liggende hun bruger til mig når jeg er for belastende. Skal jeg nappe sådan en med så klynkeriet ikke ødelægger musikken ?????