Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg kører selv. På MC selvfølgelig!
Jeg sprnger over fllesturen, da jeg ankommer lidt sent.. Skal jo lige hjem fra Alanya og lander i Aalborg kl 20.. Så pleeeeeeease la' være med at drikke jer helt i hegnet inden jeg ankommer.. Det skulle jo helst være sådan at jeg havde en chance for at indhente jer
Citat fra: Sveas glædespige fra Jylland efter August 10, 2009, 10:46:33 pmJeg sprnger over fllesturen, da jeg ankommer lidt sent.. Skal jo lige hjem fra Alanya og lander i Aalborg kl 20.. Så pleeeeeeease la' være med at drikke jer helt i hegnet inden jeg ankommer.. Det skulle jo helst være sådan at jeg havde en chance for at indhente jer Du kan få en velkomstdrink med Hønse
Har vi så en kørselsdate oder was Nelly???
Citat fra: SVea efter August 18, 2009, 10:08:33 pmHar vi så en kørselsdate oder was Nelly??? Nu skrev jeg godt nok stoddere, men sådan som du kan rææææbe og bælle pils, kan det godt ske at jeg vil have dig på slæb. Men så skal der satme bages kage! (og ikke en der krummer! )
måske forære dig en pils du aldrig glemmer Tak Nelly <3
Citat fra: SVea efter August 20, 2009, 12:31:53 pmmåske forære dig en pils du aldrig glemmer Tak Nelly <3En velskænket på frontklappen af den lille Yaris?
Hvis man kender SVea ret, så er det nok snarer en lunken alkoholfri der bliver serveret