Køb en SV1000
Ha ha ha ja... Der er faktisk noget om snakken!
Denne diskussion har været oppe og vende et par gange før. De fleste gange drejer argumnterne sig om køreegenskaber men man bør også tage økonomien i betragtning.
Det er nemt at afgøre hvor bredt et dæk der kan sidde i bagsvingeren og på standardfælgen... Det er der vist allerede nogen der har svaret på.
Hvis man overvejer at skifte fælg og bagsvinger skal man lige overveje at kæden/tandhjul enten skal sidde på præcist samme sted ellers skal man tænke i noget med en "adaptor" som tager højde for at bagerste tandhjul skubbes udaf. Jeg kan ikke lige finde et billede - men jeg har set det gjort. Så sidder der en aksel foran baghjulet som har to tandhjul for at kompensere for den bredere fælg.
MEN men men... Økonomien bør også tages i betragtning! Hvis du modificerer bagsvingeren på cyklen kan du godt regne med at den ikke er til at sælge igen. Omkostningerne ved sådan en operation og for nye dele kommer desuden også op i nærheden af differencen mellem en SV1000S og en SV650S. i det tilfælde ville jeg til HVER en tid vove at påstå at du ville blive gladere for at eje og bruge en SV1000S end at eje og køre på en UNIK SV650S med elendige køreegenskaber.
Jeg ville derfor lige som Ulvehaar anbefale at opgradere i stedet for at modificere