Hej,
Jeg har oplevet en meget mærkelig ting, som jeg lige synes jeg ville have jeres input på. Jeg har lige fået skiftet mit kædekit (SV1000S). Da jeg får den tilbage går det op for mig at den speedometer viser ca. 10-15km for lidt. Jeg tænker straks gearing, og snakker med ham jeg har købt den af (super flink fyr herind fra) og han siger også at den har haft det originale kit på altså at den ikke er gearet. Som han siger, skal den jo også havde en speedohealer hvis den skal geares og stadig vise korrekt (og det gjorde den jo før. Jeg tager derfor ned til værkstedet som har skiftet det, da jeg tænker de har skiftet til at forkert tandhjul. De påstår, at det er det korrekte sæt, men da deres chef mekaniker er på ferie vil de gerne have jeg kommer igen senere.
Det vil jeg så gøre, men først kunne det være interessant med jeres input på hvad der kan være sket (så er jeg lidt bedre klædt på til jeg skal derned igen.
Jeg har lige kigget på det bagerste tandhjul det er 40 tænder (40T530) som er standard (mener jeg). Jeg kan ikke se det forreste uden at skilde den ad jo.
Mvh
Sune