Forfatter Emne: Lortedag!  (Læst 3242 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ulvehaar

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 304
Lortedag!
« Dato: Juli 21, 2009, 07:06:28 pm »
Det hele startede så smukt. Solen skinner og SVinet er nypudset og klar til fotosession. Vi finder et godt sted at skyde, og bruger en times tid på at få nogle gode billeder. Det foregår på en byggeplads på Islands Brygge, og da jeg kører derfra, opdager jeg ikke at der sidder store mudderkager på fordækket. Jorden var ellers tør, men der må have været vådt sand lige under overfladen, sikkert nede i en fordybning. Jeg når lige ud fra pladsen, og så sker det. Islands Brygge er på dette sted belagt med brosten, og de tager altså ikke pænt imod venstre side af min kværn, da jeg lægger den ned. Jeg har nærmest ingen fart på, så jeg når at sætte venstre fod i jorden og stige af, men motorcyklen er for langt nede, og jeg kan ikke holde den. Forhjulet skrider bare længere ud, så jeg må slippe den og lade den falde de sidste 20-30 cm. Jeg stirrer vantro ned på min horisontalt placerede motorcykel, mens motoren går ud. Op på støttebenet igen, og jeg kan se at det er gået ud over lygtemaske, koblingsgreb, håndtag og styrende, spejl, tank og udstødning. Desuden er styret slået skævt.

 :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok:

En tur til FA i Brønshøj afslører en estimeret udgift på 15-20.000 kroner hvis den skal stå som før. Jeg har kaskoforsikring, men selvrisikoen er 10.000 kroner. Nu kan man sige at det meste er rent kosmetisk, og det kun er styret der har betydning for kørslen. Men jeg ved med mig selv, at jeg vil beklage mig over de skader så længe jeg ejer motorcyklen, for ikke at tale om den dag den skal sælges.
Sådan bliver man lige 10.000 kroner fattigere.

 :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok:

Heldigvis nåede vi da at tage nogle kanonflotte billeder som jeg snart lægger op. Indtil da kan i græde eller grine over disse billeder:

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=11953
« Senest Redigeret: Juli 21, 2009, 09:15:01 pm af Ulvehaar »
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Lortedag!
« Svar #1 Dato: Juli 21, 2009, 07:23:42 pm »
øv
   

CooN

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 78
Re: Lortedag!
« Svar #2 Dato: Juli 21, 2009, 07:44:41 pm »
Træls nok

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: Lortedag!
« Svar #3 Dato: Juli 21, 2009, 09:02:59 pm »
Sur røv, har lige selv parkeret min i et autoværn fordi jeg glemte at dreje så kan kun sige:
Ej ikke en cykel dyre end du kan have kasko med friskade og ingen selvrisiko.
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Henrik.poulsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 643
Re: Lortedag!
« Svar #4 Dato: Juli 21, 2009, 09:12:10 pm »
Det hele startede så smukt. Solen skinner og SVinet er nypudset og klar til fotosession. Vi finder et godt sted at skyde, og bruger en times tid på at få nogle gode billeder. Det foregår på en byggeplads på Islands Brygge, og da jeg kører derfra, opdager jeg ikke at der sidder store mudderkager på fordækket. Jorden var ellers tør, men der må have været vådt sand lige under overfladen, sikkert nede i en fordybning. Jeg når lige ud fra pladsen, og så sker det. Islands Brygge er på dette sted belagt med brosten, og de tager altså ikke pænt imod venstre side af min kværn, da jeg lægger den ned. Jeg har nærmest ingen fart på, så jeg når at sætte venstre fod i jorden og stige af, men motorcyklen er for langt nede, og jeg kan ikke holde den. Forhjulet skrider bare længere ud, så jeg må slippe den og lade den falde de sidste 20-30 cm. Jeg stirrer vantro ned på min horisontalt placerede motorcykel, mens motoren går ud. Op på støttebenet igen, og jeg kan se at det er gået ud over lygtemaske, koblingsgreb, håndtag og styrende, spejl, tank og udstødning. Desuden er styret slået skævt.

 :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok:

En tur til FA i Brønshøj afslører en estimeret udgift på 15-20.000 kroner hvis den skal stå som før. Jeg har ansvarsforsikring, men selvrisikoen er 10.000 kroner. Nu kan man sige at det meste er rent kosmetisk, og det kun er styret der har betydning for kørslen. Men jeg ved med mig selv, at jeg vil beklage mig over de skader så længe jeg ejer motorcyklen, for ikke at tale om den dag den skal sælges.
Sådan bliver man lige 10.000 kroner fattigere.

 :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok:

Heldigvis nåede vi da at tage nogle kanonflotte billeder som jeg snart lægger op. Indtil da kan i græde eller grine over disse billeder:

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=11953

Forhelvede Jacob, det er sku ærgeligt, det er jeg ked af at høre
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen


Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander

Ulvehaar

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 304
Re: Lortedag!
« Svar #5 Dato: Juli 21, 2009, 09:13:30 pm »
Sur røv, har lige selv parkeret min i et autoværn fordi jeg glemte at dreje så kan kun sige:
Ej ikke en cykel dyre end du kan have kasko med friskade og ingen selvrisiko.

Så bliver det vist med pedaler  :whatever:
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Re: Lortedag!
« Svar #6 Dato: Juli 21, 2009, 09:22:49 pm »
Æv, det sutter da bare max :/

/bo
MC-løs :-/

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: Lortedag!
« Svar #7 Dato: Juli 21, 2009, 09:49:54 pm »
Sur røv, har lige selv parkeret min i et autoværn fordi jeg glemte at dreje så kan kun sige:
Ej ikke en cykel dyre end du kan have kasko med friskade og ingen selvrisiko.

Så bliver det vist med pedaler  :whatever:

he he efter din fortæling er det måske det bedste.....sorry, er nu ikke meget bedre selv.
 :innocent:
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Lortedag!
« Svar #8 Dato: Juli 21, 2009, 09:54:31 pm »
find en du kan sagsøge---the american way  :afro:

Surt show der....
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Lortedag!
« Svar #9 Dato: Juli 21, 2009, 10:40:13 pm »
:brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok:


NOOOOOOOOOOO!!! 



 :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Goddamn mudder!!  :club:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

DeadlyMusic

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
  • Hurtigere hurtigere Hep Hep Hep
Re: Lortedag!
« Svar #10 Dato: Juli 21, 2009, 10:50:53 pm »
mit hjerte gør ondt sorry mayn
Med tåre i øjnene og stivfrossen snot, men fuck det jeg køre på min SV1000 :-) som er piv flot......


Køre
SV1000SLK7 Rizoma spejle, greb, blink, Yoshimura udstødning + div

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Lortedag!
« Svar #11 Dato: Juli 22, 2009, 12:43:08 am »
Mine kondolencer! Det var fanme' da ærgeligt!!!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Rolignu

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 96
Re: Lortedag!
« Svar #12 Dato: Juli 22, 2009, 01:25:32 am »
Nej nej!!  Det er bare sur røv det der
Rød SV1000Nk4

Kør ikke hurtiger end din gardian engel kan flyve

Ulvehaar

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 304
Re: Lortedag!
« Svar #13 Dato: Juli 22, 2009, 04:12:43 pm »
Tak for medfølelsen gutter  :D

De nye billeder kan ses på min MCG profil. Klik på min signatur herunder.
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6

claus 1000 exmc

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 361
    • www.exterminators.dk
Re: Lortedag!
« Svar #14 Dato: Juli 22, 2009, 05:45:50 pm »
sorry dude, kender du ikke nogen der har en hund ??? ;)
Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

 how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.
 
Bane : noget Kawaski