Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Batman efter August 31, 2009, 09:56:07 pmSå er der betalt..... SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL............ Dobbelt up på den udtalelse... De er sendt afsted på den lange elektroniske rejse...
Så er der betalt..... SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL............
Citat fra: Big G efter August 31, 2009, 07:06:30 pmCitat fra: Hippie Hansen efter August 16, 2009, 09:21:29 pmSidste på måneden bliver der åbnet for kontonummer, så indbetalingerne kan begynde...Sidst på månenden er vist nu Hippie.....bare en reminder.Og derfor komme der et kontonummer her:Reg.nr.:3596kontonr.: 4363100155Prisen er 100 kroner og dækker en omgang god grillmad med hvad til til høre.Og skal overføres så de er på kontoen senest 7/9.Skulle der være nogle der ikke kan logge på netbank eller lignende. Så sig til, så skal vi nok finde en anden løsning.Kommer du efter spisning, så sig gerne til, så du kan komme på deltagerlisten uden at komme på betalingslisten.Har sikkert glemt noget da nettet brød ned lige da jeg sendte det sidste, men regner med at få tid til at sende det som PM til alle tilmeldte i morgen.
Citat fra: Hippie Hansen efter August 16, 2009, 09:21:29 pmSidste på måneden bliver der åbnet for kontonummer, så indbetalingerne kan begynde...Sidst på månenden er vist nu Hippie.....bare en reminder.
Sidste på måneden bliver der åbnet for kontonummer, så indbetalingerne kan begynde...
Jeg kommer ikke alligevel selv om jeg havde regnet med det og egentlig også har lovet en god ven at komme.. Men jeg skal til barnedåb tidligt søndag.. så jeg springer festen over.. Desværre... Håber at I får en super fed fest...
Citat fra: Majse efter September 01, 2009, 01:14:08 pmJeg kommer ikke alligevel selv om jeg havde regnet med det og egentlig også har lovet en god ven at komme.. Men jeg skal til barnedåb tidligt søndag.. så jeg springer festen over.. Desværre... Håber at I får en super fed fest... du skal osse passe vores søn..!!
Betalt er hermed officielt klar til at drikke mig midt over!
Citat fra: Nikolaj efter September 01, 2009, 12:14:56 pmBetalt er hermed officielt klar til at drikke mig midt over!X2
Citat fra: SVea efter September 01, 2009, 07:15:25 pmCitat fra: Nikolaj efter September 01, 2009, 12:14:56 pmBetalt er hermed officielt klar til at drikke mig midt over!X2 X 3
Jeg medbringer min værge/barnepige, så vil en admin venligst skrive ham på Jeg overfører penge for ham når jeg engang vågner i eftermiddag/aften