Forfatter Emne: lidt tidsfordriv  (Læst 2411 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sveas glædespige fra Jylland

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 371
  • Kører Danmarks fineste lille fighter...
Re: lidt tidsfordriv
« Svar #15 Dato: Juli 22, 2009, 10:59:02 pm »
Nu bliver jeg nok upopulær meeeen.. Kører ikke SV'er, har aldrig prøvet en og kommer nok heller ikke til det.. 7-9-13..  :lmao:

Da jeg skulle ha' min første cykel kiggede jeg på en spritny SV650 til knap 100 kilo.. Syntes sku at den var fræk i hvid med rødt sæde.. Meeen der kører sku for mange rundt af dem og jeg vil godt stå lidt ud fra mængden.. Så det endte med en 5 år gammel Honda-fighter til 85.000,- og har ikke fortrudt det ét eneste sekund..  :whipped:
Min samvittighed er ren, for jeg har aldrig brugt den..

Ulvehaar

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 304
Re: lidt tidsfordriv
« Svar #16 Dato: Juli 22, 2009, 11:53:04 pm »
Upopulær, næh. Jeg har nærmere lidt ondt af dig  :wink:

Men jeg vil da opfordre dig til at prøve en tur hvis du får muligheden. Du vil nok synes den er grov og kontant i.f.t. din lille symaskine, men når man først har vænnet sig til det, er der ingen bedre følelse i verden. Og kan man lide det, så er der ingenting der måler sig med det. For mig personligt er følelsen af en V2 essensen af det at køre motorcykel, man skal sgu mærke hvad man sidder på. Den følelse har jeg ikke på en R4.
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6

DeadlyMusic

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
  • Hurtigere hurtigere Hep Hep Hep
Re: lidt tidsfordriv
« Svar #17 Dato: Juli 23, 2009, 02:05:48 pm »
Upopulær, næh. Jeg har nærmere lidt ondt af dig  :wink:

Men jeg vil da opfordre dig til at prøve en tur hvis du får muligheden. Du vil nok synes den er grov og kontant i.f.t. din lille symaskine, men når man først har vænnet sig til det, er der ingen bedre følelse i verden. Og kan man lide det, så er der ingenting der måler sig med det. For mig personligt er følelsen af en V2 essensen af det at køre motorcykel, man skal sgu mærke hvad man sidder på. Den følelse har jeg ikke på en R4.

Hørt
Med tåre i øjnene og stivfrossen snot, men fuck det jeg køre på min SV1000 :-) som er piv flot......


Køre
SV1000SLK7 Rizoma spejle, greb, blink, Yoshimura udstødning + div

DeadlyMusic

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
  • Hurtigere hurtigere Hep Hep Hep
Re: lidt tidsfordriv
« Svar #18 Dato: Juli 23, 2009, 02:06:49 pm »
Nu bliver jeg nok upopulær meeeen.. Kører ikke SV'er, har aldrig prøvet en og kommer nok heller ikke til det.. 7-9-13..  :lmao:

Da jeg skulle ha' min første cykel kiggede jeg på en spritny SV650 til knap 100 kilo.. Syntes sku at den var fræk i hvid med rødt sæde.. Meeen der kører sku for mange rundt af dem og jeg vil godt stå lidt ud fra mængden.. Så det endte med en 5 år gammel Honda-fighter til 85.000,- og har ikke fortrudt det ét eneste sekund..  :whipped:

du ringer bare hvis du vil prøve en rigtig cykkel  :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:
Med tåre i øjnene og stivfrossen snot, men fuck det jeg køre på min SV1000 :-) som er piv flot......


Køre
SV1000SLK7 Rizoma spejle, greb, blink, Yoshimura udstødning + div

Sveas glædespige fra Jylland

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 371
  • Kører Danmarks fineste lille fighter...
Re: lidt tidsfordriv
« Svar #19 Dato: Juli 23, 2009, 09:48:26 pm »
Men jeg vil da opfordre dig til at prøve en tur hvis du får muligheden. Du vil nok synes den er grov og kontant i.f.t. din lille symaskine, men når man først har vænnet sig til det, er der ingen bedre følelse i verden. Og kan man lide det, så er der ingenting der måler sig med det. For mig personligt er følelsen af en V2 essensen af det at køre motorcykel, man skal sgu mærke hvad man sidder på. Den følelse har jeg ikke på en R4.

Nu skrev jeg jo ikke at jeg ikke har prøvet en V2'er.. Skrev bare at jeg ikke havde prøvet en SV'er  :loser:

du ringer bare hvis du vil prøve en rigtig cykkel  :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:

Tak.. Har også en rigtig cykel (læs: R1'er) i NOrdjylland der venter på en prøvetur  :lmao:
Min samvittighed er ren, for jeg har aldrig brugt den..

Ulvehaar

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 304
Re: lidt tidsfordriv
« Svar #20 Dato: Juli 23, 2009, 10:26:52 pm »
Nu skrev jeg jo ikke at jeg ikke har prøvet en V2'er.. Skrev bare at jeg ikke havde prøvet en SV'er  :loser:

 :loser:? Muligvis, men jeg har en SV'er  :lol:
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6