Forfatter Emne: lidt tidsfordriv  (Læst 2416 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

tasman7

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
lidt tidsfordriv
« Dato: Juli 18, 2009, 11:10:03 am »
hvorfor kører I sv??

jeg kører mest pga den rene rå lyd af en stor v2 motor, på en street maskine :P
osse pga at min er en nøgen model (meget nøgen pga nyt instrumentbord) hvilket gør den at man kan føle når den får lidt gas:-)rigtig fed føling at føle den på motorvejen med vind i håret :wink:

anyway, skriv hvorfor i kører sv...



AGV Dream Time 73/2500.... bedste hjelm der findes:-D

DeadlyMusic

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
  • Hurtigere hurtigere Hep Hep Hep
Re: lidt tidsfordriv
« Svar #1 Dato: Juli 18, 2009, 11:25:55 am »
Jeg køre min SV1000slk7 fordi den er så smuk den minder mig om Preditor og en overdrevet lækker dame på samme tid og når jeg river i gassen er jeg ikke længere til at komme i kontakt med før jeg løber tør for gas eller cash....
min sv får mig til at føle som da man fik fisse første gang og hver gang jeg køre på den er det en oplevelse i sig selv.
Dens larm er smuk som god musik og sød som jessie jane (meget sød) :afro:
Med tåre i øjnene og stivfrossen snot, men fuck det jeg køre på min SV1000 :-) som er piv flot......


Køre
SV1000SLK7 Rizoma spejle, greb, blink, Yoshimura udstødning + div

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: lidt tidsfordriv
« Svar #2 Dato: Juli 18, 2009, 04:13:58 pm »
Det startede ud med prisen på cyklen + forsikringen som den største årsag.

Så blev det til ren kærlighed til den sprøde lyd og den rå motorgang.

Da jeg så havde kørt 40-50.000 km og opgraderet den en hel masse, blev jeg for alvor forelsket.

Så begyndte jeg at se mig om efter andre cykler, men det er stort set ligemeget hvad jeg prøver, så savner jeg min egen på stort set alle punkter. Enten er det for italiensk, for grimt, for dyrt (min egen er betalt), har for lidt bundtræk, har for mange vibrationer, har for lidt vibrationer eller for lidt karisma. :club:

Nu er det en blanding af et smil der gør det svært at tage hjelmen af, den samme forelskelse som hele tiden, samt ren stædighed overfor folk som glor med foragt på den cykel der lige har taget dem og deres 200.000+ kr sportcykel på sengekanten. :rant:

Den ser efterhånden godt brugt ud, men for fanden hvor kører den godt. :mrgreen: :mrgreen:
« Senest Redigeret: Juli 18, 2009, 06:43:04 pm af Sajmon »
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

DeadlyMusic

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
  • Hurtigere hurtigere Hep Hep Hep
Re: lidt tidsfordriv
« Svar #3 Dato: Juli 18, 2009, 04:37:40 pm »
Det startede ud med prisen på cyklen + forsikringen som den største årsag.

Så blev det til ren kærlighed til den sprøde lyd og den rå motorgang.

Da jeg så havde kørt 40-50.000 km og opgraderet den en hel masse, blev jeg for alvor forelsket.

Så begyndte jeg at se mig om efter andre cykler, men det er stort set ligemeget hvad jeg prøver, så savner jeg min egen på stort set alle punkter. Enten er det for italiensk, for grimt, for dyrt (min egen er betalt), har for lidt bundtræk, har for mange vibrationer, har for lidt vibrationer eller for lidt karisma. :club:

Nu er det en blanding af et smil der gør det svært at tage hjelmen af, den samme forelskelse som hele tiden, samt ren stædighed overfor folk som glor med foragt på det den cykel der lige har taget dem og deres 200.000+ kr sportcykel på sengekanten. :rant:




Den ser efterhånden godt brugt ud, men for fanden hvor kører den godt. :mrgreen: :mrgreen:

Sajmon din cykel er total lækker og det er virkelig flot alt det du har fået lavet ved den
Med tåre i øjnene og stivfrossen snot, men fuck det jeg køre på min SV1000 :-) som er piv flot......


Køre
SV1000SLK7 Rizoma spejle, greb, blink, Yoshimura udstødning + div

tasman7

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
Re: lidt tidsfordriv
« Svar #4 Dato: Juli 18, 2009, 06:04:22 pm »
sajmon, alt det kan jeg kun bakke op om:-) når jeg holder ved et lyskryds i tomgang og kan mærke den stille buldren fra motoren... det er hele værd... og så selvfølgelig pigerne der kigger  efter larmen, så er der ikke noget federe at sidde bag sit tonet visir og tænke "YES":-D
AGV Dream Time 73/2500.... bedste hjelm der findes:-D

motormouth

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 111
Re: lidt tidsfordriv
« Svar #5 Dato: Juli 18, 2009, 06:34:09 pm »
Jeg kører SV 1000 fordi min kammerat kørte fra mig og min gamle VFR 750 på Val de Vienne sidste år. Og fordi en meget klog mand engang har sagt:" en cylinder=et problem; to cylindre= to problemer osv"

dennis82

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 227
Re: lidt tidsfordriv
« Svar #6 Dato: Juli 19, 2009, 12:26:05 pm »
Jeg så første gang en sv da jeg var 22, da havde jeg ikke kørekort. jeg gik ikke op i motorcykler. gik en tur med en lille gravhund. pludselig hamre en motorcykel forbi med den sygeste lyd! det var sådan at hunden hoppede og bjæffede samtidig.. min første tanke var,,"laver man racer maskiner med harley motor???? var vildt overrasket.. da jeg så for et par år siden tog kort og skulle bestemme mig for hvad jeg skulle ha at køre på,, ja så måtte jeg jo finde ud af hva det var for en.. var jo helt vild med den også pga de fede baglygter! at den så viser sig at være rimelig billig også i forsikring, er bare total heldigt. prøvede en 1000s og jeg var solgt på stedet!!!

true story! :afro:
Dennis

Bang

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 94
Re: lidt tidsfordriv
« Svar #7 Dato: Juli 19, 2009, 04:06:19 pm »
Har altid drømt om at eje en Harley. Men min ryg kan sgu ikke holde til kørestillingen. Pivemaskiner siger mig ikke rigtig noget.. Holder de stille er de da rå nok, Men med startet motor er der ikke noget der slår en V2..

Lyden
Prisen
Kørestillingen
Lyden
Lyden
Lyden

claus 1000 exmc

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 361
    • www.exterminators.dk
Re: lidt tidsfordriv
« Svar #8 Dato: Juli 19, 2009, 04:27:48 pm »
selv om jeg køre R4 så er der en sætning jeg har bidt mig fast i.

there is no replacement for displacement. det er jo såre simpelt :D
Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

 how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.
 
Bane : noget Kawaski

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: lidt tidsfordriv
« Svar #9 Dato: Juli 19, 2009, 04:49:41 pm »
Lige nu kører jeg SV650S fordi at jeg ikke har råd til at udskifte den med en nyere r-600maskine. (Luske vil jo mene at jeg ikke må købe en for HM - hvilket passer meget godt)

Men købte den klart pga. pris, design, lyd osv - har været meget glad for den
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: lidt tidsfordriv
« Svar #10 Dato: Juli 21, 2009, 10:32:22 am »
Jeg ville i sin tid egentligt helst have haft den nye Triumph Truxton, men jeg syntes den var for dyr i, ihvertfald i forhold til SVen hvor man både fik flere kubik, mere moderne teknik og mange flere heste.
At den så ikke er så klassisk er en anden sag.
Og at jeg slet ikke havde klyst til at investere i en japaner en tredie.
Nå, jeg har bestemt ikke fortrudt.
SV en er en dejlig stor tocylindret (mærkes både på vibrationerne og på bundtrækket) ikke særligt japansk og ikke særligt forfinet kværn! Lidt en racertraktor!
Så det eneste jeg ikke fik er det nostalgiske!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

tasman7

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
Re: lidt tidsfordriv
« Svar #11 Dato: Juli 21, 2009, 07:30:29 pm »
ritzau du kan jo bare bygge den om så den får et lidt mere "gammelt/clean" look.
AGV Dream Time 73/2500.... bedste hjelm der findes:-D

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: lidt tidsfordriv
« Svar #12 Dato: Juli 21, 2009, 09:56:40 pm »
hvorfor kører I sv??

Findes der andet???? (ligeså sjovt til de penge)
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: lidt tidsfordriv
« Svar #13 Dato: Juli 21, 2009, 10:12:56 pm »
Lyden når der bliver lukket op :orkester: :orkester:
det fås ikke bedre.
gør ikke noget at den er billig. (lidt ligesom tøserne) :D
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

tasman7

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
Re: lidt tidsfordriv
« Svar #14 Dato: Juli 21, 2009, 11:11:32 pm »
(lidt ligesom tøserne) :D

ja det kan der være noget om   :mrgreen:  :mrgreen:
AGV Dream Time 73/2500.... bedste hjelm der findes:-D