Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Du er for lang tid om at skrive beeskeden så jeg overhalede dig lige SVea. Sorry vi ikke ventede, men jeg SKULLE altså afsted for at holde tidsplanen, men i var nok ikke med på 160+ på vejen nord på alligevel
Nej vi er ikke med på noget af det sjove med 160+.... Var ved at skvatte i søvn omme på bagsædet på vej hjem, der blev jeg godt nok en anelse bange... Kan godt være at jeg ikke kan tåle at komme ud og lege med de store drenge
Citat fra: SVeaNej vi er ikke med på noget af det sjove med 160+.... Var ved at skvatte i søvn omme på bagsædet på vej hjem, der blev jeg godt nok en anelse bange... Kan godt være at jeg ikke kan tåle at komme ud og lege med de store drenge Det er ikke unormalt at Cecilie sad og sov bagpå, og jeg jævnligt mærkede hendes hjelm banke op i min under ligeud-kørsel. Jeg blev lidt nervøs for at tabe hende i starten, men hun hænger på som en arig pitbull så man vænner sig til det som fører.