Jeg går lidt og skumler med tanken om at få en anden udstødning på sv'eren, men efter at have undersøgt markedet lidt kan jeg se det mildest talt er lidt af en jungle og man bliver hurtigt ramt af en ordentlig omgang begrebsforvirring.
Så peeps.. hvis jeg nu gerne vil have en udstødning som lyder bedre end den der følger med sv'eren fra fabrikken men måske ikke lige har lyst til at bløde 9000 kr for det, hvad skal jeg gå efter? Full sets, slip ons osv? Hvad mærker kan folk anbefale/bestemt fraråde?
Jeg har lagt mærke til at flere producenter taler om såkaldte EVO udstødninger, hvor det med en mindre modifikation er muligt at gøre udstødningen lovlig til gadebrug - nogen erfaringer med dette, lyder disse udstødninger alligevel som symaskiner osv osv?
Jeg havde lidt kig på en Micron slipon efter at have hørt en sv'er med den, men priserne jeg har fundet på den pt har været.. AVAVAVAVAV!
Umiddelbart ligger min smertegrænse nok på ca 5000 kr.. ellers skal der spares sammen.. og det har jeg sjældent tålmodighed til
ne1?