Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
jeg må ikke for den der holder det, det er vist nok de der Exterminaaaators der har sagt at jeg ikke er velkommen
Citat fra: claus 1000 exmc efter Juni 25, 2009, 10:34:38 pmjeg må ikke for den der holder det, det er vist nok de der Exterminaaaators der har sagt at jeg ikke er velkommen det er fordi du altid opfører dig så skidt
Jamen jeg skal da SÅ klart med! Svea, vi har jo en aftale om at ligge i lejr sammen
Citat fra: Sveas glædespige fra Jylland efter Juni 25, 2009, 11:16:20 pmJamen jeg skal da SÅ klart med! Svea, vi har jo en aftale om at ligge i lejr sammen Ja sgu Og stå bag teltene mens den anden går hen og snakker med de søde fyre Thi hi fniiiiiiz
Tager til Thy-træf i stedet, med ungerne og konen
Kommer ikke .... pengene skal bruges på RACEEEEEE
Citat fra: Big G efter Juni 26, 2009, 01:22:46 pmTager til Thy-træf i stedet, med ungerne og konen Citat fra: Banditten efter Juni 26, 2009, 01:01:40 pmKommer ikke .... pengene skal bruges på RACEEEEEE KÆLLINGER!!!! Spurgte jo ligesom ikke om hvem der ikke kom vel Jeeeez da også... Godt man aldrig bliver familiefar da