Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
måske - regner med at jeg skal finde ud af hvordan jeg får telttet sat fast...
Citat fra: blz efter Juni 24, 2009, 01:50:50 pmmåske - regner med at jeg skal finde ud af hvordan jeg får telttet sat fast...Der plejer at følge pløkker med til et telt. Dem stikker man i jorden og fastgør teltet til dem
Citat fra: B2 efter Juni 25, 2009, 10:19:08 pmSøm kan også bruges i ved pløkmangel det skal du satme ikke gøre oppe ved Tigers, godt nok er de store nok til det, men de koster 5 kr stykket, så har du brugt 4 ØL, bare på at holde dit telt til jorden
Søm kan også bruges i ved pløkmangel
kigger der ned i aften og blir til i morgen, kører hjem og knokler på huset samler lillepigen op og kører der ned igen lørdag aften.
Citat fra: claus 1000 exmc efter Juni 25, 2009, 10:32:32 pmCitat fra: B2 efter Juni 25, 2009, 10:19:08 pmSøm kan også bruges i ved pløkmangel det skal du satme ikke gøre oppe ved Tigers, godt nok er de store nok til det, men de koster 5 kr stykket, så har du brugt 4 ØL, bare på at holde dit telt til jorden Du siger noget Ergo må jeg få en anden til at slå mit tøjhus op Citat fra: skyggen efter Juni 26, 2009, 07:19:27 amkigger der ned i aften og blir til i morgen, kører hjem og knokler på huset samler lillepigen op og kører der ned igen lørdag aften.Dt er sgu da helt fint !Så er du jo tørstig som bare fanden, når i ankommer Lørdag
hmm - ved ikke om jeg skal køre i aften eller i morgen middag...
ja, selvom vi først nåede derned kl halv tre fredag nat, så var der stadig gang i festen.. men FUCK hvor var det en lang tur hjem..
Citat fra: Sveas glædespige fra Jylland efter Juni 28, 2009, 11:16:20 pmja, selvom vi først nåede derned kl halv tre fredag nat, så var der stadig gang i festen.. men FUCK hvor var det en lang tur hjem.. Kan ikke huske at have set jer Fredag ved den tid Men ja, der er altid helvedes langt hjem der fra
Citat fra: B2 efter Juni 28, 2009, 11:25:15 pmCitat fra: Sveas glædespige fra Jylland efter Juni 28, 2009, 11:16:20 pmja, selvom vi først nåede derned kl halv tre fredag nat, så var der stadig gang i festen.. men FUCK hvor var det en lang tur hjem.. Kan ikke huske at have set jer Fredag ved den tid Men ja, der er altid helvedes langt hjem der fra Du tror ikke at det har noget at gøre med at du var gået kold?