Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ingen garantier... Det ser ud til at jeg liige når at køre 50km på dem inden Q8... så jeg er nok ikke den friskeste de første 30 minutter...
HejsaJeg har hørt lidt om at jeg godt lige ka´ blive sneget med på en tur i det Danske land i ny og næ.......når nu jeg kører præ SV (som Tim kalder den) På lørdag kniber nok bare lige lidt.... ville ellers gerne!Så det må p.t. blive en anden gang!!
Husk nu at de første godt 300km er glatte.
Ja det bliver sjovt at se og ikke mindst høre sådan en TLs i aktion.
Først og fremmest vil jeg sige at jeg syntes det er en fed idee med en side for SV-ejere.Men mit problem er, at trods jeg ikke er sv-ejer mere, følger jeg stadig med i hvad i skriver og foretager jer.Derfor følgende spørgsmål - dukker man op på Q8 i måløv Lørdag kl. 10.00 på anden maskine end Sv - er man så velkommen ??? Tidliger Sv-ejer - men dog stadig V2 ejer.V2 styrer!!!
Hvad siger i andre ?
Jeg har i øvrigt selv en kammerat der gerne vil med... også en V2, men af italiensk oprindelse Det ka heller ik bringe mit pis i kog.. Det er trods alt noget sjovere, når vi er en flok samlet.