Hej drenge
Jeg har liget fået nogle penge tilbage i skat, og overvejer som sædvanligt at brænde dem af på noget MC-gejl.. Fx nye udstødninger.. Jeg lurer på enten RS3 eller TRS, men hvilken en ved jeg ikke, så der må i gerne lige komme med nogle hints
Det egentlige spørgsmål er, hvad der er fedest. Titanium, stål eller carbon.. Eftersom min cykel er en K3, har den ikke stort stel, og jeg er derfor lidt bekymret for hvordan carbon vil se ud.. Men hvad med de to andre? Er der nogen foreskel på dem, andet end designet/farven/glansen?
Sidste spørgsmål: Hvor kan man billigt købe Yoshimura, enten i DK eller EU(på nettet)? Jeg gider ik til at rode med told osv, så USA er mere eller mindre udelukket, med mindre man kan spare med told og moms oven i
Iflg. yoshimuras side er der kun Kamikaze Bikes, men deres side virker ikke, og jeg mener at jeg tidligere har hørt noget lusk omkring dem.. Kender i nogen? En hurtig googling afslører KrogMC, men deres koster det dobbelte af hvad de står til på Yoshimuras side, så den er også lidt lumsk