Forfatter Emne: Carbon vs titanium vs stål på yoshimura  (Læst 2587 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

pingo

• Sandt SVin
Carbon vs titanium vs stål på yoshimura
« Dato: Juni 14, 2009, 07:15:14 pm »
Hej drenge

Jeg har liget fået nogle penge tilbage i skat, og overvejer som sædvanligt at brænde dem af på noget MC-gejl.. Fx nye udstødninger.. Jeg lurer på enten RS3 eller TRS, men hvilken en ved jeg ikke, så der må i gerne lige komme med nogle hints :P

Det egentlige spørgsmål er, hvad der er fedest. Titanium, stål eller carbon.. Eftersom min cykel er en K3, har den ikke stort stel, og jeg er derfor lidt bekymret for hvordan carbon vil se ud.. Men hvad med de to andre? Er der nogen foreskel på dem, andet end designet/farven/glansen?

Sidste spørgsmål: Hvor kan man billigt købe Yoshimura, enten i DK eller EU(på nettet)? Jeg gider ik til at rode med told osv, så USA er mere eller mindre udelukket, med mindre man kan spare med told og moms oven i :) Iflg. yoshimuras side er der kun Kamikaze Bikes, men deres side virker ikke, og jeg mener at jeg tidligere har hørt noget lusk omkring dem.. Kender i nogen? En hurtig googling afslører KrogMC, men deres koster det dobbelte af hvad de står til på Yoshimuras side, så den er også lidt lumsk :)
« Senest Redigeret: Juni 14, 2009, 07:18:59 pm af pingo »
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Høivang(Varde)

• Plastikrocker
  • Michael Høivang
Re: Carbon vs titanium vs stål på yoshimura
« Svar #1 Dato: Juni 14, 2009, 08:13:00 pm »
Mine RS3 Carbon lydder skide godt!
Og syntes ikke de ser helt dumme ud på min k4(gråt stel)
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=24616 :afro:
SV1000N K6

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #2 Dato: Juni 15, 2009, 06:23:44 am »
En hurtig googling afslører KrogMC, men deres koster det dobbelte af hvad de står til på Yoshimuras side, så den er også lidt lumsk :)

Og Yoshimuras side dækker prisen ikke kun 1styk, hvor KrogMC dækker et sæt? (blot et gæt?) :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Capone

• Sandt SVin
« Svar #3 Dato: Juni 15, 2009, 09:49:02 am »
Efter min mening, ser carbon udst. fedt ud til en SVer med gråt stel.
Mht. hvor du kan købe i DK. Jeg ved ikke hvor du får dem billigst, men du får god service hos IB og Christoffer ved FA Motosport i Brønshøj og de kan sagtens levere dem. Det koster ikke noget at spørge om en pris.  :thumbsup:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

tasman7

• Plastikrocker
« Svar #4 Dato: Juni 15, 2009, 07:29:16 pm »
nu kører jeg ikke med yoshi, men med devil magnum... de er i krom, hvilket står skide godt til mit grå stel. men igen, de potter er ikke yoshi, ville bare komme med mit indput omkring udseende:-)
AGV Dream Time 73/2500.... bedste hjelm der findes:-D