Synes lige jeg ville dele dette lille super stykke software med jer alle.....
RaceChrono hedder barnet og jeg fandt det på nettet igår aftes og det var så skyld i at jeg ikke kom i kassen før 01.18, men det er gratis og er testet i bilen idag.... Det spiller MAX
Det kan installeres på windows mobile 5 og 6 telefoner, samt Symbian som er det Nokia anvender. Jeg bruger en bluetooth GPS og har en Nokia E51, men det kan også virke med intern GPS hvis din tlf. har sådan en fætter....
Man kan vælge alverdens racerbaner som er predefineret og er opdelt i 3-4 mellemtider og så selvfølgelig ens omgangstid, alt bliver lageret i telefonen og der logges for hvert sekund, så opløsningen er helt i top.... Jeg loggede min tur hjem fra job idag og kan se når jeg laver et vognbaneskift, det er squ iorden.....
Det eneste jeg behøvede at gøre for at få det til at virke var at installere det og connecte til min GPS og vupti resten var selvforklarende.... Eneste problem jeg havde var når telefonen gik på pauseskærm så røg forbindelsen til min GPS og loggen stoppede.... Til det fandt jeg et lille stykke software som kan holde den tændt i op til 10 timer uden at gå på pauseskærm.... Og det resulterede så i at jeg kunne lave en uafbrudt log på vej fra Bagsværd til Ringsted uden probs....
De har så også et stykke software der kan integrere speedometer/omgangstider/position på banen/omd osv. osv. på en AVI-film ala dem man laver med et onboard kamera....
Prøv at kigge på det, man kan læse sig til en del på deres hjemmeside.....
God fornøjelse til dem der synes det er sjovt at se hvor man har kørt tur eller som synes det er sjovt at have alle data fra en banedag...
http://www.racechrono.com/