Ja jeg syntes også det var en god gerning som at jeg gerne ville være med til, og jeg har fået lov til at tage med hvis jeg med sikkerhed kan høre telefonen og kan komme med det samme hvis hun ringer hjemmefra. Hmmm må nok hellere droppe det...
Jeg har en kammerat, der skal deltage i at køre børnene, og de er et par fra hans klub, der skal deltage. Jeg tror opbakningen omkring arrangementet er MEGET stor, jeg tvivler på at de kommer til at mangle kørsel.
Så Jannik du kan roligt blive hjemme og vente på at fødslen går i gang. Det er en meget smuk oplevelse (når man ikke selv er den fødende!!) Oplevede selv på min sidste nattevagt, at vi kunne høre en kvinde ligge og skrige i 3 stive timer i træk ovre fra fødeafdelingen, til trods for at den ligger 50 meter fra min afdeling og i en helt anden bygning. Virkelig smukt!!
Bliver det for meget for dig, kan du jo gøre lige som min søns far gjorde, da jeg skulle levere knægten. Tag et ordenligt hiv af den lattergas, der ellers er beregnet til din kone. Så er skulle der være ro på igen