Forfatter Emne: Cancerramte børn 27/8  (Læst 4949 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Dommeren

• Sandt SVin
  • TLR
  • Bike: andet
Cancerramte børn 27/8
« Dato: August 04, 2005, 07:41:15 am »
Hejsa

Er der nogen herfra som skal med her?

http://www.mcsneglene.dk/Index/KCB.HTM

/Jonas

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Cancerramte børn 27/8
« Svar #1 Dato: August 04, 2005, 09:39:10 am »
Det vil jeg meget gerne være med til.

Jeg skal bare lige checke med arbejdet...
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Cancerramte børn 27/8
« Svar #2 Dato: August 04, 2005, 11:30:28 am »
Ejjj, det ville jeg godt have været med til.. men er på skole der... Så jeg kan ikke... Øv, det kunne ellers være dejligt og glæde en masse børn.. Der er ikke noget bedre end at glæde børn..

Håber det bliver godt ..

God tur

Majse

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Cancerramte børn 27/8
« Svar #3 Dato: August 04, 2005, 11:03:38 pm »
Jeg var klar hvis det ikke lige var fordi vi venter barn d. 26...

Er det samme dato hvert år???
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Dommeren

• Sandt SVin
  • TLR
  • Bike: andet
Cancerramte børn 27/8
« Svar #4 Dato: August 04, 2005, 11:10:29 pm »
Jeg ved ikke om det er samme dato hvert år. Jeg så indlægget for første gang her i år. Der var et link på Enghavemotors hjemmeside. Synes det kunne være en god gerning.

/Jonas

Jannik

• Administrator
  • Sandt SVin
Cancerramte børn 27/8
« Svar #5 Dato: August 04, 2005, 11:15:23 pm »
Ja jeg syntes også det var en god gerning som at jeg gerne ville være med til, og jeg har fået lov til at tage med hvis jeg med sikkerhed kan høre telefonen og kan komme med det samme hvis hun ringer hjemmefra. :shock:  :lol:  :lol:  Hmmm må nok hellere droppe det... :roll:  :roll:  :roll:

Greven

• Gæst
Cancerramte børn 27/8
« Svar #6 Dato: August 05, 2005, 10:02:42 am »
Citat fra: Jannik
Ja jeg syntes også det var en god gerning som at jeg gerne ville være med til, og jeg har fået lov til at tage med hvis jeg med sikkerhed kan høre telefonen og kan komme med det samme hvis hun ringer hjemmefra. :shock:  :lol:  :lol:  Hmmm må nok hellere droppe det... :roll:  :roll:  :roll:

Du kan sgu da ikke høre en skid med de larme potter :twisted:
Tror du hun bliver stram i masken hvis du ikke er med til fødslen det er jo en god gerning du gør for børnene :shock:

Har desværre ikke mulighed for at deltage men synes det er fedt der bliver holdt noget for de arme unger..

Tror sgu jeg er ved at blive blød om hjertet på mine gamle dage :P

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Cancerramte børn 27/8
« Svar #7 Dato: August 05, 2005, 10:21:03 am »
Citat fra: Jannik

Jeg har en kammerat, der skal deltage i at køre børnene, og de er et par fra hans klub, der skal deltage. Jeg tror opbakningen omkring arrangementet er MEGET stor, jeg tvivler på at de kommer til at mangle kørsel.
Så Jannik du kan roligt blive hjemme og vente på at fødslen går i gang. Det er en meget smuk oplevelse (når man ikke selv er den fødende!!) Oplevede selv på min sidste nattevagt, at vi kunne høre en kvinde ligge og skrige i 3 stive timer i træk ovre fra fødeafdelingen, til trods for at den ligger 50 meter fra min afdeling og i en helt anden bygning. Virkelig smukt!!
Bliver det for meget for dig, kan du jo gøre lige som min søns far gjorde, da jeg skulle levere knægten. Tag et ordenligt hiv af den lattergas, der ellers er beregnet til din kone. Så er skulle der være ro på igen  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Rubin

• Sandt SVin
Cancerramte børn 27/8
« Svar #8 Dato: August 05, 2005, 01:51:48 pm »
SVEA skrev
Citér
Oplevede selv på min sidste nattevagt, at vi kunne høre en kvinde ligge og skrige i 3 stive timer i træk ovre fra fødeafdelingen, til trods for at den ligger 50 meter fra min afdeling og i en helt anden bygning. Virkelig smukt

Godt med nogle beroligende ord, ikke Jannik :wink:
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Jannik

• Administrator
  • Sandt SVin
Cancerramte børn 27/8
« Svar #9 Dato: August 05, 2005, 09:15:00 pm »
Citat fra: Rubin
SVEA skrev
Citér
Oplevede selv på min sidste nattevagt, at vi kunne høre en kvinde ligge og skrige i 3 stive timer i træk ovre fra fødeafdelingen, til trods for at den ligger 50 meter fra min afdeling og i en helt anden bygning. Virkelig smukt

Godt med nogle beroligende ord, ikke Jannik :wink:
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  Jo men mon ikke vi klarer os igennem... :roll:
Hun er en hård tøz hende derhjemme så jeg er ikke nervøs for om hvordan hun klarer det, men det med lattergassen var måske ikke så dum en idé hvis man selv skulle få lidt gelé i benene.. :lol:  :lol: