Forfatter Emne: brækket arm og stjålet MC  (Læst 7117 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

jay-jay

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 27
  • nååå jaaaahh!!!!
brækket arm og stjålet MC
« Dato: Juni 03, 2009, 05:26:27 pm »
Jeg deler gerne et par brækkede arme ud til den spade der har taget min MC i højbjerg og belønner informationer med en god tur i byen med mere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3 juni

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: brækket arm og stjålet MC
« Svar #1 Dato: Juni 03, 2009, 05:49:57 pm »
skal nok holde øje i skanderborg og omegn, men der er nok større sandsynlighed i 8210  :innocent:

anyway, noget lort, men link lige til nogle billeder, så man har lidt at gå efter.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

jay-jay

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 27
  • nååå jaaaahh!!!!
Re: brækket arm og stjålet MC
« Svar #2 Dato: Juni 03, 2009, 08:38:44 pm »
thanx big G
Jeg mener det er godt at have forbindelser til både 8210 og 8260 (rosenhøj) :innocent: - kværn ikke fundet, manden er vist lokaliseret og mon ikke polakkerne, dem fra 8210 og et par gutter fra Rosenhøj får styret deres testeron en af dagene... :club: hehe det dumme svin står sgu til en poseflyveskaller med mere....
men hold da endelig øje med den takker og bukker

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: brækket arm og stjålet MC
« Svar #3 Dato: Juni 03, 2009, 09:23:38 pm »
Fy for satan, det gør mig ondt! Og det gør mig sur at folk ikke bare kan holde nallerne for sig!

Det er sådan noget der gør at jeg overvejer at skaffe en alarm i dyret, men så alligevel kommer fra det. Og når min kværn en dag bliver stjålet(bank under bordet) står jeg og bander over at den ikke blev udstyret med den alarm den gang jeg tænkte på det!
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

jay-jay

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 27
  • nååå jaaaahh!!!!
Re: brækket arm og stjålet MC
« Svar #4 Dato: Juni 03, 2009, 10:47:10 pm »
Hvorfor skal jeg låse???? Det er min, og det ved den idiot godt, som sætter sig på den!!!!!!  :whipped:
Jeg låser ikke mine ting væk eller gemmer noget for nogen.... det er mine! Det ved folk udmærket.  :club:
Jeg har set mange smarte låse, og virklig fede, samt nærmest 10000% sikre låse.... og hørt meget om sikkerhed - men jeg tror på at gå den anden vej. Lad være at låse og gemme, og lad andre vide; at det din ejendom. :respekt:
Så jeg forstår så udmærket at du ikke har fået lås på endnu hehe
jay-jay

Bjørn M

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 37
  • Yeah buddy!!!
Re: brækket arm og stjålet MC
« Svar #5 Dato: Juni 04, 2009, 12:03:28 pm »
Hvorfor skal jeg låse???? Det er min, og det ved den idiot godt, som sætter sig på den!!!!!!  :whipped:
Jeg låser ikke mine ting væk eller gemmer noget for nogen.... det er mine! Det ved folk udmærket.  :club:
Jeg har set mange smarte låse, og virklig fede, samt nærmest 10000% sikre låse.... og hørt meget om sikkerhed - men jeg tror på at gå den anden vej. Lad være at låse og gemme, og lad andre vide; at det din ejendom. :respekt:
Så jeg forstår så udmærket at du ikke har fået lås på endnu hehe
jay-jay

God indstilling  :thumbsup:
Bare ærgeligt at der er 100vis af andre spassere der ikke helt kan kende forskel  :brok:
Yeah buddy!!!

claus 1000 exmc

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 361
    • www.exterminators.dk
Re: brækket arm og stjålet MC
« Svar #6 Dato: Juni 04, 2009, 12:51:10 pm »
hva satan buus er det sorte svin blevet nakket, det er da de mest nederdrægtige svin der laver de numre, jeg er helt sikkert, på med at hjælpe dig med de brækkede arme, og så finder vi jo også ud af, om man kan synge lille sommer fugl med en brækket næse.

jeg låser heller aldrig mine ting som jay jay siger det er mine ting jeg har betalt dem. og DET ER mine.

claus
Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

 how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.
 
Bane : noget Kawaski

Damage

  • Gæst
Re: brækket arm og stjålet MC
« Svar #7 Dato: Juni 04, 2009, 02:20:58 pm »
Det er super ærgeligt, jeg fik selv stjålet min første SV1000SK6, den havde kun
kørt 1800 km!  :dead: :dead: :dead:

Jeg har alarm på alt og jeg låser alt...bil, mc, hus osv. ganske enkelt fordi forsikringen ikke dækker hvis man ikke låser lortet og fordi i DK er der en meget lille risiko for at tyven bliver taget...desværre.

DeadlyMusic

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
  • Hurtigere hurtigere Hep Hep Hep
Re: brækket arm og stjålet MC
« Svar #8 Dato: Juni 06, 2009, 12:46:01 pm »
 :club: slå dem lidt for mig så de ikke kommer efter min sv for så bliver det til drab :twisted:
Med tåre i øjnene og stivfrossen snot, men fuck det jeg køre på min SV1000 :-) som er piv flot......


Køre
SV1000SLK7 Rizoma spejle, greb, blink, Yoshimura udstødning + div

dennis82

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 227
Re: brækket arm og stjålet MC
« Svar #9 Dato: Juni 06, 2009, 06:46:57 pm »
Føler med dig,,, og kan godt li din indstilling, har det lidt på samme måde, har sat en gps tracker på min bike... så bliver den hukket kan jeg garentere at jeg står hos den skyldige og banker på med et alu bat få timer efter!!! håber self ikk at det sker.... for dem!
Dennis

Henrik.poulsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 643
Re: brækket arm og stjålet MC
« Svar #10 Dato: Juni 06, 2009, 10:37:59 pm »
Føler med dig,,, og kan godt li din indstilling, har det lidt på samme måde, har sat en gps tracker på min bike... så bliver den hukket kan jeg garentere at jeg står hos den skyldige og banker på med et alu bat få timer efter!!! håber self ikk at det sker.... for dem!
tag mig med jeg kommer så sjældent ud så skal de få . . . .
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen


Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander

jay-jay

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 27
  • nååå jaaaahh!!!!
Re: brækket arm og stjålet MC
« Svar #11 Dato: Juni 07, 2009, 12:14:44 pm »
Jeg takker for al den voldsomhed der tilbydes, og vil gerne benytte lejligheden til at fortælle at en adr og navn er lige på trapperne....
Den med pgs'en kan jeg til nød gå med til... ok ide.
Ja claus den smuttede og er afgået ved en skille-sig-af-med-brand.. så vidt jeg kan forstå på dem fra 8210. Ved sgu ik' lige hvor meget han synger... må man egentlig godt det på intensiv og i koma??
Det er sgu godt klaret policen ikke en gang gider tage ud og se efter den.....

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: brækket arm og stjålet MC
« Svar #12 Dato: Juni 08, 2009, 10:39:22 pm »
Ved du virkelig hvem der har taget den??? Jamen så tag da nogle af drengene i hånden og aflæg ham et besøg  :club:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: brækket arm og stjålet MC
« Svar #13 Dato: Juni 09, 2009, 01:19:42 am »
Ved du virkelig hvem der har taget den??? Jamen så tag da nogle af drengene i hånden og aflæg ham et besøg  :club:

Nemli´ ja, og lad så være med at skrive mere her, som kan bruges mod dig senere  :innocent:
Alle kan skaffe de par $, hvis de er tilpas pressede...  :club: :club: :club:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: brækket arm og stjålet MC
« Svar #14 Dato: Juni 10, 2009, 02:43:05 am »
Ved du virkelig hvem der har taget den??? Jamen så tag da nogle af drengene i hånden og aflæg ham et besøg  :club:

Nemli´ ja, og lad så være med at skrive mere her, som kan bruges mod dig senere  :innocent:
Alle kan skaffe de par $, hvis de er tilpas pressede...  :club: :club: :club:

Jeg er ikke en af drengene, så intet kan bruges mod mig.  :twisted: Og så vil jeg heller ikke holde jay-jay i hånden, før han som det mindste har taget mig ud at spise (eller vist mig nogle patter  :wink: )

Ej, men det lader jo til at du ved hvor den er, eller i hvert fald hvem der har taget den, så jeg håber på, at du snart får den igen  :thumbsup:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"