Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Kan se at "Gud" også skal derop... Og hvis jeg kan overtale ham til at slæbe min med i bilen så vil jeg gerne have den rullet... Så slipper jeg også for at hører de høje omdrejninger... Lyder jo som om de bliver pint... Jeg kan desværrre ikke selv komme med da jeg skal på Sørup Herregaard med kæresten i firmafest.....Så skriv mig på listen, så melder jeg tilbage imorgen om jeg er på eller ej.. Hygge
Flemming/Langemand>Kun som tilskuer eller?
Der kommer en gummiged og hærger min have på søndag ved 13 tiden, så hvis jeg kan tiltuske mig en af de første pladser på rullefeltet, kan jeg nå at komme hjem og redde staudebedet
Langemand : Skal du ha rullet gixxer eller blade ? Eller begge to Der er "kun" 20 pladser så det er mere for at Jesper kan skrive begge cykler på hvis det er det du vil
Citat fra: Ulvehaar efter Juni 17, 2009, 07:33:28 pmDer kommer en gummiged og hærger min have på søndag ved 13 tiden, så hvis jeg kan tiltuske mig en af de første pladser på rullefeltet, kan jeg nå at komme hjem og redde staudebedet Det kan garanteret godt arrangeres..!