Forfatter Emne: Hvilken farve har min cykel?  (Læst 2427 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

rel7star

• Wannabe
Hvilken farve har min cykel?
« Dato: Maj 23, 2009, 06:19:50 pm »
Hej,

Jeg skal have købt mig en sædeskal og andet udstyr, der gerne måtte være indfarvet i cyklens farve, så jeg har brug for lidt hjælp til at fastsætte hvilken farve min cykel er. Jeg kan selvfølgelig godt se, at den er grå, men det er mere det officielle navn til farven, samt farvekoden, jeg leder efter.

Jeg har googlet mig frem til at det måske kan være den der hedder Metallic Thunder Gray (YLF). Passer det med farven på billederne?

Det er forøvrigt en SV650AK8, der er tale om.

Danish

• Scooterfjæs
  • *
Re: Hvilken farve har min cykel?
« Svar #1 Dato: Maj 23, 2009, 07:14:08 pm »

Batman

• Roadracer
« Svar #2 Dato: Maj 23, 2009, 08:19:38 pm »
Ved ikke lige med suzuki, men til min Honda der sidder farvekoden under sædet på et lille klistermærket der er lamineret (Det er jo Honda  :hand:) og det står i min manual.... Har du kigget der ????  :mrgreen:
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

rel7star

• Wannabe
« Svar #3 Dato: Maj 23, 2009, 09:00:57 pm »
Ved ikke lige med suzuki, men til min Honda der sidder farvekoden under sædet på et lille klistermærket der er lamineret (Det er jo Honda  :hand:) og det står i min manual.... Har du kigget der ????  :mrgreen:

Kan ikke finde nogle klistermærker under sædet, - det nærmeste er det med dæktryk der sidder på kædeskærmen, men der står intet om farven.
Brugsforvirringen nævner heller ikke umiddelbart noget om det - ihvertfald ikke hvad jeg har kunnet finde  :rolleyes:

Martins link nævner så godt nok den Metallic Thunder Gray jeg også selv havde fundet, som en af åbenbart kun 2 farver i den årgang. Så hvis det er til at stole på, må det jo næsten være den farve (det er ihvertfald ikke den blå).
Den "farveprøve" de har på siden kan dog ikke bruges til ret meget  :brok:

Ramsdahl

• Søndagskører
  • **
« Svar #4 Dato: Maj 23, 2009, 10:47:55 pm »
Jeg har selv en K8, og der står i hvert fald Metallic Thunder Gray på slutsedlen. Forskellen på mit og dit billede er nok bare solskin og et bedre kamera  :)

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #5 Dato: Maj 23, 2009, 11:08:52 pm »
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

rel7star

• Wannabe
« Svar #6 Dato: Maj 24, 2009, 10:00:40 am »
Okay, tak alle sammen. Det lyder til at det er YLF jeg er på jagt efter.

Nu skal jeg så bare finde en shop der faktisk har en sædeskal (og hugger) i den farve og sender til Danmark  :huh:

Henrik.poulsen

• Sandt SVin
« Svar #7 Dato: Maj 24, 2009, 11:25:59 am »
Okay, tak alle sammen. Det lyder til at det er YLF jeg er på jagt efter.

Nu skal jeg så bare finde en shop der faktisk har en sædeskal (og hugger) i den farve og sender til Danmark  :huh:

Ham her ka ihverfald skaffe det og sender til DK, prøv at skrive til ham http://www.cernics.com/
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen

Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander