Well... jeg var ude og prøve den fz6 jeg linker til længere oppe. Altså jeg syntes den kørte pisse godt, muligvis fordi jeg ikke har ret meget mc erfaring og det er længe siden jeg har kørt sidst - men jeg syntes at den trak godt når den fik noget gas, jeg kom da op i fart hurtigt
Og igen kunne jeg konstatere at jeg bare sad skide godt på den, ingen akavet stilling, bare ren afslapning.
Lyden som var det største minus på den jeg prøvede ved forhandleren, var en hel anden med de akapovic potter på - det var ikke det sprøde tordenvejrsbulder som SV imponerer med, men nu sagde den da mere end min mors symaskine, det lyd ganske godt syntes jeg.
Jeg prøvede at holde den på de omdrejninger og hastighedere i nævner for at mærke virbationer, men jeg kunne ikke finde noget umiddelbart - det eneste var at der var lidt "resonans" når man triller ned i fart, men det havde jeg også på min GS500..
Alt i alt virker det som om at jeg føler mere og mere for sådan en fz6'er... er det helt i hegnet eller hvad? Ved godt at man skal vælge den man selv syntes er bedst, men går jeg helt galt i byen hvis jeg vælger den?
På forhånd tak