Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Netop hjemvendt fra hospitalet og endnu en scanning.Klar parat fest og fejring:Jeg skal IKKE under kniven.Det heler perfekt og jeg skal bare være lidt mere tålmodig Så skal der festes i denne weekend på Fyn....Ja, for hede hule helvede der skal
Citat fra: Flemming L efter Maj 28, 2009, 03:42:52 pmNetop hjemvendt fra hospitalet og endnu en scanning.Klar parat fest og fejring:Jeg skal IKKE under kniven.Det heler perfekt og jeg skal bare være lidt mere tålmodig Så skal der festes i denne weekend på Fyn....Ja, for hede hule helvede der skal Super fedt Flemming....Så må vi hellere passe på dig så du kan komme dig helt..Så ingen bodyslam og stagedives til dig, min ven... Det er også svært med en bajer i hånden.....
Flemming, forklar lige teksten: Om jeg ankommer fredag eller lørdag kommer lidt an på kiropraktoren og eftervirkningerne af hans roden rundt.Jeg spørger bare: RODEN RUNDT HVOR HENNE???????????????????????????????????????????
Gi mig lige et kald når du har fundet ud af hvornår du tager afsted.
Olfert og jeg kører lørdag formiddag.Forventet ankomst kl. 12Venligst sørg for at sprit-mannequin står parat med servering af to kolde pils på dette tidspunkt.