Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Sg da ik hvis jeg deltager.Så blir det jo ik bedre
Citat fra: Flemming L efter Maj 20, 2009, 03:47:50 pmSg da ik hvis jeg deltager.Så blir det jo ik bedre Husk lige at spørge din fysioterapeut og din kiropraktor først Flemming
De ska da med
beldringevej 2035270 odense n
kommer der noget fiss...???(udover Pernille self..)
Citat fra: Gud efter Maj 20, 2009, 02:06:24 pmkommer der noget fiss...???(udover Pernille self..)Jeps, hvis jeg får byttet min vagt og kan følges med brian - finder aldrig derned selv
Citat fra: rikke efter Maj 23, 2009, 10:14:06 amCitat fra: Gud efter Maj 20, 2009, 02:06:24 pmkommer der noget fiss...???(udover Pernille self..)Jeps, hvis jeg får byttet min vagt og kan følges med brian - finder aldrig derned selv Det er ellers meget nemt - man skal bare køre efter mc skiltene fra motorvejen - du ved - de der sorte ting der tilnærmelsesvis ligner en flyver, og så står der noget med lufthavn
det ender jo med at blive en ren fest
Citat fra: claus 1000 exmc efter Maj 26, 2009, 01:15:16 pmdet ender jo med at blive en ren fest hel ren blir den vidst ikke..
Korrekt! For jeg kommer også! Og jeg tager nogle venner med /der Frank