Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
hvis bare du køber et forhjul m. skiver der passer på en gsxr k7, så er det lige til at smide på ! .. om du kan bruge dine nuværende fælg/skiver ved jeg ikke.. der er en hel tråd omkring udskiftning til GSXR forgaffel. kig lige hele tråden igennem, den gør dig med garanti klogere på om hvordan det skal gøres
vandt du auktionen ?? for kan se den er slut
Har du set jeg har en USD til salg?
Citat fra: Sajmon efter Maj 19, 2009, 12:05:50 amHar du set jeg har en USD til salg?Det har jeg sajmon....... men ville gerne ha´en til at hjælpe mig med videre færclipon og øverstebro......... samt til på sætning
Citat fra: Henrik.poulsen efter Maj 19, 2009, 06:51:44 pmCitat fra: Sajmon efter Maj 19, 2009, 12:05:50 amHar du set jeg har en USD til salg?Det har jeg sajmon....... men ville gerne ha´en til at hjælpe mig med videre færclipon og øverstebro......... samt til på sætningHvor i landet er du fra?
Ok.Jamen det er jo ikke længere væk end at vi kan slå hovederne sammen og finde ud af en løsning med at få det hele bestilt hjem og monteret, selvfølgelig forudsat min gaffel stadig har interesse?Jeg kommer fra Roskilde, og jeg har alle faciliteterne til rådighed...
Citat fra: Sajmon efter Maj 20, 2009, 11:47:29 pmOk.Jamen det er jo ikke længere væk end at vi kan slå hovederne sammen og finde ud af en løsning med at få det hele bestilt hjem og monteret, selvfølgelig forudsat min gaffel stadig har interesse?Jeg kommer fra Roskilde, og jeg har alle faciliteterne til rådighed... din gaffel har interesse. Hvor meget kortere er den end den min egnen ?