Forfatter Emne: For korte slanger.  (Læst 2046 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ulvehaar

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 304
For korte slanger.
« Dato: Maj 14, 2009, 11:21:11 am »
Jeg har monteret min nye LSL fatbar, blot for at finde ud af, at nu er ledninger og slanger for korte til at nå helt ud til håndtagene  :brok:

Ledninger har jeg på fornemmelsen at jeg kan reroute så de bliver lange nok, men jeg har ikke forstand på hvordan.
Slanger til bremse og kobling er en helt anden snak, jeg tror de er for korte, så der skal sikkert nogle nye til.
Hvad med gaskablet??? Kan det evt. også føres en anden og kortere vej.

Det er en SV1000K6, indtil videre ser det sådan ud:



Er der nogen der har svar, og måske tid og lyst til at give en hjælpende hånd på Amager? Jeg sørger for forplejning  :wink:
Vil gerne undgå at køre den på trailer til nærmeste værksted og betale boxen for det.
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6

Damage

  • Gæst
Re: For korte slanger.
« Svar #1 Dato: Maj 14, 2009, 12:06:11 pm »
Jeg har monteret min nye LSL fatbar, blot for at finde ud af, at nu er ledninger og slanger for korte til at nå helt ud til håndtagene  :brok:

Ledninger har jeg på fornemmelsen at jeg kan reroute så de bliver lange nok, men jeg har ikke forstand på hvordan.
Slanger til bremse og kobling er en helt anden snak, jeg tror de er for korte, så der skal sikkert nogle nye til.
Hvad med gaskablet??? Kan det evt. også føres en anden og kortere vej.

Det er en SV1000K6, indtil videre ser det sådan ud:



Er der nogen der har svar, og måske tid og lyst til at give en hjælpende hånd på Amager? Jeg sørger for forplejning  :wink:
Vil gerne undgå at køre den på trailer til nærmeste værksted og betale boxen for det.

Jeg har muligvis nogle helt nye stålarmerede bremseslanger liggende som passer, det er nogle som er bestilt forkert. Du kan prøve om de passer og hvis de gør det kan du købe dem billigt.  :)

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: For korte slanger.
« Svar #2 Dato: Maj 14, 2009, 02:49:43 pm »
Da jeg skiftede, var jeg nødt til at bytte risers fra høj til lav model, så kunne det nå.......mener faktisk jeg har nævnt det i en tråd herinde en gang.....
Jep, det er nemlig pisseirriterende....
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Ulvehaar

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 304
Re: For korte slanger.
« Svar #3 Dato: Maj 14, 2009, 03:45:20 pm »
LSL risers kommer kun i 1 højde, og de er ikke mærkbart højere end standard. Til gengæld er styret jo 5-6 cm bredere, så deri ligger problemet. Jeg havde blot en forhåbning om at der var nok at give af på slanger og ledninger, men nej  :club:
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: For korte slanger.
« Svar #4 Dato: Maj 14, 2009, 09:51:35 pm »
Jeg endte med at tage lidt af styret i begge ender. Det var ikke breden jeg var ude efter, men det at det var en fat-bar.
kilosvin med div udstyr...

Henrik.poulsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 643
Re: For korte slanger.
« Svar #5 Dato: Maj 29, 2009, 09:44:32 am »
LSL risers kommer kun i 1 højde, og de er ikke mærkbart højere end standard. Til gengæld er styret jo 5-6 cm bredere, så deri ligger problemet. Jeg havde blot en forhåbning om at der var nok at give af på slanger og ledninger, men nej  :club:

Nå Jacob er du kommet videre med dit projekt ?
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen


Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander

Ulvehaar

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 304
Re: For korte slanger.
« Svar #6 Dato: Maj 29, 2009, 03:23:09 pm »
Naah, jeg har sat det originale styr på igen, og så tror jeg at resten må vente til den bliver stillet i vinterhi. Venter stadig på mine Blueflame udstødninger, så ligeså snart de kommer skal der sgu køres mc. Ikke flere fiduser i år, undtagen vores lille rendezvous angående gearindikatorerne.
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6

Henrik.poulsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 643
Re: For korte slanger.
« Svar #7 Dato: Maj 29, 2009, 03:38:04 pm »
Naah, jeg har sat det originale styr på igen, og så tror jeg at resten må vente til den bliver stillet i vinterhi. Venter stadig på mine Blueflame udstødninger, så ligeså snart de kommer skal der sgu køres mc. Ikke flere fiduser i år, undtagen vores lille rendezvous angående gearindikatorerne.

Jeg er gået igang med Projekt USD forgaffel........
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen


Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander