Pitværkstedet er absolut et besøg værd. De virker meget seriøse og har altid tid til en snak. Jeg ved dog ikke hvordan de er med prøveture. Har man fået sig bevæget derud, kan man jo ligeså godt smutte forbi Rydbergs mc få km derfra
pitværktedet, er gammel mekanikker fra Rydberg, det kan godt være hanikke kan stave, men han kan skrue, og ved noget om cykler og service. Rydberg er der ikke mange der tør sige noget imod, han er stor Kwak forhandler. Men jeg har kun positive meldinger derudefra. Eks nr 1. Min anden MC, en CBR1000 F, købt ved en importør. under prøvekørsel kørr jeg ud til Rydberg, sørsger om de lige vil kigge på den. No probs, de kiggede den over og jeg fik noget med tilbage som jeg ikke selv lige ville have opdaget. Hvilket resulterede i eks nr 2. Var nede ved rydberg for at få skiftet dæk. Øhhhh vi har lidt travlt lige nu, her er nøglerne til en zx636 kan du ikke lige selv tage noget benzin fra dunken der, og så komme tilbage om et par timer øhhhhh JO da
Bryder mig ikke om Frankies i Randers, der er der ikke meget service IMO, det er uanset om det er køb af cykel, eller stumper!