Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: rikke efter Maj 14, 2009, 08:38:16 pmCitat fra: SVea efter Maj 14, 2009, 08:20:57 pmArgh godt ord igen Rikke Mit næste forslag ville ellers være at du bare skulle møde fuld op på work. Det er set før hos os, og så får man vist lov til at gå hjem, når man er læge. Men fair skal det være. Du tager bare med en anden gang så Ej må man godt være fuld hos jer...? Skide sure overlæger der er på min afdeling så, vi må ikke... Jeg er klar til at være geil næste gang Nej man må helst ikke være fuld hos os, men jeg hørt om, at det er sket før, og så bliver lægerne sendt hjem og sove brandert ud og anden læge tager over som om intet er sket. Vi mangler en læge oppe hos os, så måske skulle du overveje det
Citat fra: SVea efter Maj 14, 2009, 08:20:57 pmArgh godt ord igen Rikke Mit næste forslag ville ellers være at du bare skulle møde fuld op på work. Det er set før hos os, og så får man vist lov til at gå hjem, når man er læge. Men fair skal det være. Du tager bare med en anden gang så Ej må man godt være fuld hos jer...? Skide sure overlæger der er på min afdeling så, vi må ikke... Jeg er klar til at være geil næste gang
Argh godt ord igen Rikke Mit næste forslag ville ellers være at du bare skulle møde fuld op på work. Det er set før hos os, og så får man vist lov til at gå hjem, når man er læge. Men fair skal det være. Du tager bare med en anden gang så