Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Øhmn ja her er logoerne i top-kvalitet ... Hvis man ønsker at rette noget, foreslår jeg man gør det i .ai-filen og geneksporterer dem.... Eller får mig til det .ai-filen er lavet sådan at man bare kan slå de forskellige layers fra og til for at fjerne skygger, farver, "ider.dk", ramme osv.
"nørder"
Som altid - det håber jeg da! Alle der er her er forhåbentlig nørder på den ene eller anden måde. Om det er mekanik-, strøm-, hydraulik-, sygepleje-, SV-, computer- eller flere af ovenstånde. Noget skal man gå op i. Vi hjælper hinanden.Nogen synes det er fedt at køre Windows. Jeg synes det er fedt at køre MC
Dyrk lige fars nye kasket, lavet efter Smølfens (Nej, det var B2's ) fine tegning i Kroatien Desværre blev den lidt dyr da der lige skulle lavess en film, men det er broderet på. Og så fik jeg lige lavet en T-shirt med samme mærke (også broderet) Pris incl. alt............ 580,- dk AV-AV men jeg ku ik la vær Olfert