Jeg har bare hørt, at det er så lidt til forskel...
Men prøver det selv først, og hvis det ikke dur, så skal den til Carstens Mc i varde.
Well... I mit tilfælde oplevede jeg meget urolig motorgang ved kørsel med lav hastighed og havde et hul i mellemområdet hvor den ikke trak så godt.
Jeg prøvede til at starte med at lave det selv ved at justere et downloadet map i samarbejde med en som vidste hvad han lavede.
Det resulterede dog i at den begyndte at sode temmeligt meget og føltes som om at den var ved at drukne ved lave omdrejninger.
Jeg besluttede mig derfor for at bruge pengene på at få den smidt på et rigtigt DynoJet (dem der laver PC3USB) rullefelt hos Mr. Dyno. Det var dyrt (mener at jeg gav 4.500 for selve indkøringen med dobbelt-map) + iridium tændrør og Pipercross Stage 3 luftfilter.
Motorgangen blev bemærkelsesværdigt bedre - men den hakkende fornemmelse ved lav hastighed forsvandt ikke 100%. Gasresponsen blev markant bedre hele vejen op igennem registeret. Hullet i mellemområdet forsvandt, den holdt op med at sode og føle som om at den druknede og jeg var tilfreds.
Så deeeeeeet....