Jeg har jo så sat et translogic og kan kun anbefale det.... Det spiller max og er nemt at sætte op... Forsynes med 12V og så er der et fint lille diagram med så det er muligt at montere alt ind uden probs, men som Jannik skriver skal der lidt lodde arbejde til, men hvad faen hvis det er det eneste og så få et produkt som er lækkert forarbejdet og virker HELE tiden.....
Omdrejninger aftastes på 1 stk ledning og fungerer sådan at for hver gang man trykker på knappen så halveres omd. i setup mode, starter ved ~5000 omd, så 2500 omd, så ~1250 omd osv osv.....
Derudover så smager den på forsyningsledningen og viser i display hvad din aktuelle ladespænding er og når cyklen står med spænding på så viser der batteriets aktuelle spænding.
Der er gearindikator, speedohealer, olietryk, laptimer, tankmåler, blinkindikator, shiftlight som ABSOLUT kan ses osv. osv. osv. alt sammen i et instrument som er let læselig selv i direkte solskin.....
Fra mig skal det have ******** for det absolut lækreste jeg har købt til min MC.....