Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Abort !!Jeg har lige talt med Mekonomen i Herlev. Jeg får en 1/2" 36 mm top fra KS tools til 70 kroner plus moms Så er jeg også fri for en converter.
CitérAbort !!Jeg har lige talt med Mekonomen i Herlev. Jeg får en 1/2" 36 mm top fra KS tools til 70 kroner plus moms Så er jeg også fri for en converter.Hov Nikolaj - det er altså en 20'er mere.... og lavere børnepenge og nybagt far og alt muligt... der er nok ingen smalle steder i Bredgade hva' Te'løk med knægten btw (fik vist ikke skrevet i den rigtige tråd)OG til BRIX: Det er til den store møtrik som spænder baghjulet fast.
Citat fra: Søren F efter Maj 27, 2010, 02:57:52 pmCitérAbort !!Jeg har lige talt med Mekonomen i Herlev. Jeg får en 1/2" 36 mm top fra KS tools til 70 kroner plus moms Så er jeg også fri for en converter.Hov Nikolaj - det er altså en 20'er mere.... og lavere børnepenge og nybagt far og alt muligt... der er nok ingen smalle steder i Bredgade hva' Te'løk med knægten btw (fik vist ikke skrevet i den rigtige tråd)OG til BRIX: Det er til den store møtrik som spænder baghjulet fast.Jeg har da ikke brug for en 36mm top når jeg strammer kæden