Tirsdag er også fin med mig, men jeg har ikke tid til at komme hver tirsdag. Så jeg synes det er en god ide med en fast gang om måneden hvor man er sikker på at der møder mange op.
Mht. mødested synes jeg buddinge rundkørsel er fint. Så er der mulighed for at køre nordpå eller ind til byen afhængig af lyst. Hvis vi mødes inde i byen kan man hurtigt fedte rundt i lang tid inden man kommer ud et sted med nogle sjovere veje. Der kan måske dog hurtigt blive lidt trængt ved buddinge rundkørsel, plus det hænder at de lokale brokker sig over larmen.
Så hvis vi skulle overveje et andet sted, foreslår jeg at vi finder en større parkeringsplads, der er nem at komme til, med spisemuligheder for de sultne, og hvor vi ikke generer så mange. (Det bliver nok svært at få det hele til at gå op.)
Gladsaxe sportshal har en stor p-plads, spisemuligheder i sportshallen, ligger ikke klods op af private boliger og ligger ikke så langt væk fra hillerød motorvejen
http://www.findvej.dk/?latitude=55.73534&longitude=12.49525&zoom=17&maptype=3. Så er der god mulighed for at kommer nordpå eller ind til byen. Det ligger også relativt tæt på buddinge rundkørsel, så det er ikke specielt mere bøvlet at komme dertil.
Blot lidt tanker herfra.